وین‌تک برگزیده ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی ‌

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) برای چهارمین سال متوالی برگزیده ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی ‌شد.
  • یکشنبه 20 فروردین 1402 ساعت 7:7

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، در ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی از ۵۲ شرکت منتخب حامی حقوق مصرف‌کنندگان از بین ۱۴۰ واحد شرکت‌کننده، با اهدای گواهینامه و تندیس تقدیر شد. وین‌تک برای چهارمین سال متوالی گواهینامه و تندیس ویژه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از این جشنواره دریافت کرد.

موضوع حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همواره در صدر دغدغه‌های مدیران گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین بوده است و در همین راستا با اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی برای محصولات باکیفیت تولیدی این مجموعه و ارائه گارانتی به مصرف‌کنندگان، به حقوق این عزیزان احترام گذاشته و رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان از محصولات تولیدی این مجموعه گواهی بر تلاش‌های این مجموعه است.

‌ گفتنی است، وین‌تک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی صنعت پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی کشور پیش‌ازاین نیز بارها در این جشنواره در استان‌های تهران و آذربایجان شرقی برگزیده و تقدیر شده بود.


ثبت نظر

ارسال