کسب گواهینامه استاندارد RAL آلمان توسط هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی هافمن به جمع شرکت‌های برتر دارای گواهی‌نامه RAL از موسسه GKFP آلمان پیوست.
  • یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 22:44

معاونت تولید و برنامه‌ریزی هافمن در گفتگو با پنجره‌ایرانیان با اعلام این خبر افزود: شرکت هافمن همواره تولید محصولات با کیفیت بالا را به‌عنوان اصلی‌ترین هدف خود تعریف کرده و در راستای اثبات این ادعا اقدام به اخذ گواهی‌نامه‌های معتبر داخلی و خارجی کرده است.

مهندس محمد الماسی گفت: هافمن به دلیل صادرات به کشورهای دیگر و در جهت اطمینان بخشی هرچه بیشتر به مشتریان خارجی، اخذ گواهینامه‌های کیفی بین‌المللی را نیز در دستور کار خود قرار داده و در این راستا، اقدام به اخذ گواهی‌نامه RAL از شرکت GKFP کرده است.

وی افزود: شرکت GKFP یکی از معتبرترین مجموعه‌های صادرکننده گواهی کیفیت در حوزه محصولات پلیمری است. این شرکت کیفیت محصولات پلیمری را مطابق دستورالعمل فنی RAL GZ 716 بررسی می‌کند. مطابق این دستورالعمل، تمامی مشخصات فنی پروفیل‌ها نظیر پایداری حرارتی، ثبات رنگ، آزمون هوازدگی، مواد اولیه و ... مورد آزمون و بررسی قرار می‌گیرد. به این منظور محصولات تولیدی هافمن، توسط نمایندگان شرکت GKFP بررسی شده و پس از انجام تمامی آزمون‌ها، هافمن موفق به اخذ گواهینامه کیفیت RAL شد.

الماسی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ شرکت در دنیا، دارای گواهینامه معتبر رال آلمان هستند که نشان از حساسیت و سخت‌گیری بالای شرکت GKFP برای صدور این گواهی دارد.


ثبت نظر

ارسال