بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از کارخانه همارشتن

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر دین‌پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور و مقامات همراه از کارخانه همارشتن بازدید کردند.
  • دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 1:27

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی همارشتن، دکتر دین‌پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور به‌اتفاق آقای جناب، ریاست سرمایه‌گذاری استان،‌ فرماندار و امام‌جمعه شهرستان الیگودرز و سایر مسئولان منطقه روز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه 1398 از مجموعه خط تولید و آزمایشگاه‌های گروه صنعتی همارشتن بازدید کردند.

در این رویداد که باهدف تقویت واحدهای تولیدی استان و پیگیری درخواست آنان با عنوان مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق و تولید برگزار شد، دکتر دین‌پرست بیان داشت: می‌بایستی از پتانسیل‌های موجود نهایت بهره‌گیری انجام شود و دولت مصمم است هرگونه موانع ضد تولید، از مسیر تولید برداشته شود؛ به‌نحوی‌که تولیدکنندگان بتوانند در وضعیت اقتصادی فعلی که ناشی از تحریم‌های ناخواسته است، با تمام توان نیاز و مایحتاج کشور را تامین کنند.

در این بازدید دکتر دین‌پرست و هیات همراه از خطوط تولید کارخانه همارشتن بازدید کرده و کارکنان و مدیریت شرکت را مورد تفقد قرار دادند.

گفتنی است، مجموعه همارشتن ازجمله واحدهای بزرگ تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی و سایر محصولات پلیمری ساختمانی کشور است که در شهرستان الیگودرز استان لرستان فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال