«همارشتن» واحد تولیدی نمونه سازمان ملی استاندارد ایران

پنجره‌ایرانیان؛ گروه صنعتی همارشتن، به‌عنوان واحد تولیدی نمونه اداره کل استاندارد، در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در خرم‌آباد برگزار شد منتخب و معرفی شد.
  • چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 15:16

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، اداره کل استاندارد، این مراسم را به‌منظور معرفی واحدهای تولیدی نمونه استان با حضور جمعی از مسئولان برگزار کرد و مهندس سید محسن صفایی، مدیرعامل گروه صنعتی همارشتن، تندیس واحد نمونه و منتخب سازمان ملی استاندارد ایران را دریافت کرد.

این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی استاندارد با شعار «استانداردها شهرها را هوشمند می‏ کند» و با حضور خانم مهندس نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و سرکار خانم مهندس مرضیه قنبریان، مدیرکل استانی سازمان آبان ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا خانم مهندس نیره پیروز بخت بیاناتی را در موضوع استاندارد و نقش آن در زندگی بیان داشت و در ادامه سرکار خانم مهندس مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: یکی از مزیت‏ های استانداردسازی تاکید بر هوشمندانه عمل کردن و پرهیز از آزمون‌وخطا است.

وی افزود: ارائه خدمات هوشمند برای جلوگیری از اتلاف منابع تنها در سایه استانداردها اتفاق می‌افتد.

مدیرکل استاندارد لرستان تصریح کرد: روش‏ های استانداردسازی در حوزه‏ های مختلف ارتقا فرهنگ جامعه را به دنبال داشته و درنهایت به رضایت‏مندی مردم منجر خواهد شد.

در پایان همایش گرامیداشت روز ملی استاندارد از واحدهای تولیدی نمونه در سال 95ـ 96 تجلیل به عمل آمد. مدیران واحدهای نمونه لوح تقدیر خود را از دست رئیس سازمان ملی استاندارد دریافت کردند.

 

 

 

گفتنی است، در سال‌های اخیر و با تلاش 26 ساله، گروه صنعتی همارشتن ضمن ارائه یک برند ملی و معتمد در صنعت پروفیل و در و پنجره یو.پی.وی.سی و کسب رضایت مصرف‌کنندگان، توانسته است با کسب عناوین متعدد کشوری در زمینه تولید، کارآفرینی و صادرات، برگزیده مجامع و جشنواره‌های طراز اول کشور باشد. این گروه صنعتی مقتدر همچنین در سال جاری توانسته است با کسب گواهینامه رال آلمان از شرکت SKZ در حال حاضر در سایت انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو.پی.وی.سی ممتاز جهان GKFP در بین 20 تولیدکننده طراز اول قرار گیرد. خاطرنشان می‌سازد گروه صنعتی همارشتن با بهره‌مندی از حدود 26 سال تجربه خود در زمینه تولید محصولات پلیمری، در سال 1384 اقدام به سرمایه‌گذاری جهت انتقال فناوری تولید و مونتاژ پروفیل‌های عایق پلیمری در و پنجره یو.پی.وی.سی از شرکت‌های معتبر Krauss Maffei آلمان، Greiner اتریش و Elumatac آلمان کرد. این ایده با انتقال تکنولوژی تولید ورقه‌های Sheets چندلایه سخت یو.پی.وی.سی و نرم PVC ژئوممبران و عایق‌های رطوبتی جهت کاربرد در صنایع ساختمان، دکوراسیون، کابینت آشپزخانه، تبلیغات خیابانی و نمایشگاهی، پارتیشن، کف‌پوش، سقف کاذب و نیز کامپوزیت‌های چوب ـ پلاستیک  (WPC)به‌عنوان دیوارپوش، کف‌پوش، قرنیز،... تکمیل شده و در فضایی بالغ‌بر 55 هزار مترمربع در استان‌های لرستان و تهران پایه‌گذاری شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 


ثبت نظر

ارسال