ارسال کمک‌های همارشتن برای هم‌وطنان سیل‌زده

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت همارشتن همچون موارد قبل این بار هم با ارسال کمک‌های خود به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده از حوادث سیل‌های اخیر شتافت.
  • شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 10:47

با توجه به نیاز هم‌وطنان در شهرها و روستاهای سیل‌زده به کانکس‌های سرویس بهداشتی و تجربه گذشته گروه صنعتی همارشتن در ساخت و ارسال این کانکس‌ها به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه، امسال هم هم‌زمان با سیل خانمان‌برانداز در شهرهای مختلف کشور، این گروه صنعتی تصمیم بر این امر گرفت که با ارسال کانکس سرویس بهداشتی و حمام اندکی از دشواری شرایط هم‌وطنان خود در مناطق سیل‌زده بکاهد.

نظر به اینکه تاکنون تعداد 50 عدد کانکس سرویس بهداشتی و حمام اهدایی با کمک‌های نقدی این شرکت و سایر همراهان همیشگی اعم از اعضای محترم انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، شرکت‌ها و افراد خیر توسط شرکت همارشتن ساخت و به مناطق ارسال شده است، از شما دعوت می‌کند در صورت تمایل به شرکت در این امر خیر با تلفن گروه صنعتی همارشتن 88609000-021 و یا تلفن‌های انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران 09101625202 تماس حاصل فرمایید.

گفتنی است، گروه صنعتی همارشتن یکی از اولین واحدهای فعال در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری و پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در و پنجره در کشور است.


ثبت نظر

ارسال