مجمع عمومی سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار شد

پنجره ایرانیان: مجمع عمومی عادی سالیانه سندیکای صنایع آلومینیوم ایران، دوم شهریورماه در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار شد.
  • شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 1:0

بنا بر گزارش‌‏های رسیده، در این جلسه ابتدا بر اساس مقررات، انتخاب هیات رئیسه به رای گذاشته شد که در نتیجه، آقایان هوشنگ گودرزی به عنوان رئیس مجمع، آریا صادق نیت‏‌حقیقی و علی کاردگر، به عنوان ناظران و ابوالفضل رضایی به‏ عنوان منشی مجمع برگزیده شدند و سپس مجمع وارد دستور کار خود گردید .

در ادامه گزارش عملکرد هیات مدیره در جلسه قرائت و برنامه‌‏های پیاده شده تشریح شد و سپس گزارش بازرسی توسط بازرسان قرائت و به استماع حاضران در جلسه رسید. پس از آن، گزارش صورت‏‌های مالی مربوط به  عملکرد 1394 قرائت و بودجه پیشنهادی برای سال 1395 به شور گذاشته شد، که پس از ایراد نظرات توسط اعضای حاضر پیرامون عملکرد و بیان نقطه نظرات اصلاحی، گزارشات مالی و عملکرد به همراه بودجه پیشنهادی مورد تایید و تصویب قرار گرفت .

سپس طبق یکی از مباحث دستور جلسه مجمع، انتخاب بازرسان در دستور کار قرار گرفت که از نامزدهای بازرسی دعوت شد تا به معرفی خود بپردازند و پس از آن انتخاب بازرسان از طریق آراء کتبی انجام شد که در نتیجه پس از شمارش آراء ماخوذه به ترتیب آقایان حسنعلی رضایی مقدم از گروه کارخانجات نورد آلومینیوم، سیدعلی‏‌اکبر حسینی از شرکت تعاونی آلومینیوم میهن و سیدعلی بنی‏‌طباء از اتحادیه سراسری آلومینیوم در ساختمان، به عنوان بازرسان اصلی و علی‌‏البدل سندیکا برای مدت یکسال انتخاب گردیدند.

همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج اطلاعیه‏‌ها و آگهی‏‌ها تعیین گردید. در پایان هیات مدیره به تشریح برنامه‌‏های آتی و خط مشی پیش‏رو پرداخته و جهت حصول و تحقق اهداف عالی صنعت آلومینیوم از شرکت‌‏ها و فعالان صنعت برای همکاری دعوت به عمل آورد.

 


ثبت نظر

ارسال