برگزاری جلسه کارگروه انتخاب برند برتر در سندیکای آلومینیوم

پنجره‌ایرانیان؛ دومین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح شاخصه‌های انتخاب برند برتر در صنعت در، پنجره و نما در دفتر سندیکای آلومینیوم ایران برگزار شد.
  • شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 14:57

در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران که اردیبهشت‌ماه 1399 برگزار خواهد شد، برندهای برتر صنعت آلومینیوم کشور معرفی خواهند شد.

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران (IIAC2009) از 2 تا 3 اردیبهشت‌ماه 1399 به میزبانی مرکز تحقیقات آلومینیوم دانشگاه علم و صنعت ایران، با حضور استادان، متخصصان و کارشناسان برجسته و مطرح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این کنفرانس همانند سال‌های قبل برندهای برتر صنعت آلومینیوم در چند شاخه مختلف معرفی‌شده و موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، فرآیند انتخاب برند برتر صنایع آلومینیوم کشور با تشکیل کمیته داوران متشکل از نمایندگان سندیکای آلومینیوم، انجمن‌های صنفی صنایع آلومینیوم و کارشناسان شرکت‌های تولیدکننده محصولات آلومینیومی کشور و با برگزاری جلسات مشترک، بازدید از شرکت‌های تولیدکننده، ارائه گزارش خود اظهاری و بررسی کلیه مستندات و گزارشات هر شرکت صورت گرفته و در پایان با نظر کمیته داوران، شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف معرفی‌شده و در اختتامیه کنفرانس از آن‌ها تقدیر می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال