راه‏ اندازی ماشین ‏آلات فوم اینداستری در میهن آلومینیوم قدیر

پنجره ایرانیان: شرکت میهن آلومینیوم قدیر با نصب‏ ماشین‏ آلات ایتالیایی فوم اینداستری، خط کامل تولید در و پنجره ‏های آلومینیومی را راه ‏اندازی کرد.
  • یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 9:48

شرکت میهن آلومینیوم، تولیدکننده انواع مقاطع آلومینیومی، خط کامل تولید در و پنجره و نما شرکت فوم اینداستری (کشور ایتالیا) را راه اندازی کرده و از تاریخ پنجم شهریور ماه، رسما وارد این بازار شد.

محمدرضا قائمیان، مدیر فروش شرکت فوم اینداستری ضمن اشاره به بازدید خود از مجموعه میهن آلومینیوم، در این باره به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: تکمیل شدن سبد کالای این شرکت تحولی در بازار خواهد بود، زیرا این شرکت با برخورداری از خطوط اکسترود، سابقه طولانی در بازار آلومینیوم، سرعت و دقت ماشین آلات خریداری شده از شرکت فوم اینداستری و در نهایت مکانیزم قفل درونی منحصر بفرد این مجموعه که به ‏تازگی ثبت اختراع شده است، می ‏تواند علاوه بر قیمت رقابتی محصولات خود، کیفیت آنها را نیز تضمین کند.

وی در ادامه افزود: اصرار مدیران شرکت میهن آلومینیوم بر آموزش نیروی انسانی توسط متخصصان خارجی شرکت فوم و استفاده از ماشین ‏آلات اتوماتیک برای زوایای خاص نشان از توجه ویژه این مجموعه به کیفیت تولیدات خود دارد. قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: ورود شرکت‏ هایی نظیر میهن آلومینیوم قدیر با بیش از دو دهه فعالیت در اکسترود آلومینیوم، به صنعت در و پنجره‏ نویدبخش رونق دوباره این بازار است.

گفتنی است شرکت فوم اینداستری طراحی، تولید و مونتاژ ماشین ‏آلات ساخت در و پنجره و نمای آلومینیوم نرمال و ترمال بریک را در ایتالیا به انجام می ‏رساند.


نظرات

ع _ شریعت

ممنون از بذل توجه مدیران محترم شرکت فوم باشدتا انشالله مجتمع غدیر آلومینیوم بتواند با ارتقای سطح کیفی کلیه محصولات خود نقش بسزایی را در صنعت آلومینیوم ایفانماید .

ثبت نظر

ارسال