اطلاعیه شماره سه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران سومین اطلاعیه خود را پیرامون واریز وجه پیش‌پرداخت منتشر کرد.
  • چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 5:15

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از ستاد نمایشگاه، متقاضیان محترم به اطلاع می‌رساند، آن دسته از متقاضیان که نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کرده باشند (چه در حال بررسی، چه تائید شده و چه دارای نقص)، به‌منظور راه‌یابی به مرحله جانمایی، از روز یکشنبه مورخ 10 اردیبهشت‌ماه 1402 تا پایان روز یکشنبه مورخ 17 اردیبهشت‌ماه 1402 فرصت دارند از طریق پنل کاربری خود نسبت به پرداخت وجه پیش‌پرداخت (بخش علی‌الحساب در پنل کاربری) به مبلغ 100،000،000 ریال از طریق درگاه اینترنتی اقدام کنند.

توجه 1. پرداخت مبلغ فوق به‌منزله حضور قطعی متقاضی در نمایشگاه نخواهد بود و این مبلغ در صورت عدم جانمایی در مرحله اول به‌طور کامل به متقاضی مسترد خواهد شد. همچنین این مبلغ در صورت اعلام انصراف متقاضی قبل از جانمایی به‌طور کامل به متقاضی مسترد خواهد شد.

توجه 2. پس از جانمایی، بابت اجاره‌بهای غرفه و سایر خدمات، پیش‌فاکتور صادر خواهد شد که مبلغ مذکور از صورتحساب متقاضی کسر و متقاضی موظف است مانده‌حساب خود را در مهلت تعیین‌شده (که در اطلاعیه جانمایی مقرر خواهد شد) پرداخت کنند. درصورتی‌که متقاضی پس از جانمایی اعلام انصراف دهد، مهلتی برای انصراف مشخص خواهد شد و اگر متقاضی در این مهلت اعلام انصراف کند، وجه پیش‌پرداخت به‌طور کامل به وی مسترد می‌شود اما پس از پایان این مهلت طبق شرایط انصراف مبلغی تحت عنوان جریمه انصراف از کلیه مبالغ پرداختی وی کسر خواهد شد. شرایط انصراف در اطلاعیه جانمایی اعلام خواهد شد.

توجه 3. آن دسته از متقاضیان که تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک خود هیچ اقدامی نکرده‌اند در فرصت اعلام‌شده در ابتدای این اطلاعیه فرصت دارند مدارک خود را بارگذاری کنند که در این صورت قادر خواهند بود مبلغ پیش‌پرداخت را از طریق پنل کاربری خود واریز کنند.

توجه 4. عدم واریز مبلغ پیش‌پرداخت در مهلت مذکور، فرصت حضور متقاضی را در مرحله اول جانمایی از بین خواهد برد و ستاد برگزاری هیچ‌گونه مسئولیتی را در خصوص واگذاری فضای نمایشگاهی به متقاضی نخواهد داشت.

گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از روز 12 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده تا 15 مردادماه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

 


ثبت نظر

ارسال