بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان دبی میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی

پنجره‌ایرانیان؛ پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور هیئتی تجاری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امارات متحده عربی-دبی برپا خواهد شد.
  • سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 ساعت 7:24

به گزارش ایسنا، این رویداد که ۱۳ تا ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت ساختمان در جهان معرفی‌شده و در مرکز تجارت جهانی دبی در محورهای «کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی»، «طراحی، دکوراسیون داخلی، معماری»، «مواد و مصالح ساختمانی، رنگ»، «سیستم‌های تهویه مطبوع و هواساز»، «دروپنجره و نما»، «هوشمندسازی و تکنولوژی انرژی خورشیدی»، «شیرآلات بهداشتی و چینی بهداشتی» و «ماشین‌آلات ساختمان و راه‌سازی» برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی Big5 بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویداد صنعت ساختمان است که هر سال در مرکز تجارت جهانی دبی به‌عنوان دروازه‌ای بین شرق و غرب دنیا عمل می‌کند. هدف از برگزاری این رویداد متحد کردن جامعه جهانی ساخت‌وساز و ارائه نوآوری، دانش و فرصت‌های تجاری پیشروی صنعت، اتصال و رشد ذینفعان این حوزه است.

این نمایشگاه که تسریع پیشرفت در صنعت ساخت‌وساز برای حمایت از رشد اقتصادی و ترویج یک محیط‌زیست سالم‌تر و پایدارتر در سراسر جهان را دنبال می‌کند؛ فرصت مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران ایرانی است تا بتوانند با حضور در پاویون ایران؛ محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود را عرضه کنند و به نمایش بگذارند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان، فعالان صنعت ساختمان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت غرفه به اینجا مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال