رشد ۳۰ درصدی مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

پنجره‌ایرانیان؛ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد ۳۰ درصدی مشارکت فعالان حوزه مسکن و ساخت‌وساز در نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تعاونی‌های مسکن حضور جدی و فعال‌تری در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشند.
  • دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 11:24

مهدی مسکنی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت بیشتری از فعالان حوزه ساخت‌وساز مسکن و عمران روبه‌رو بوده و رشد ۳۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: تولیدکنندگان و فعالان حوزه ساخت‌وساز سهم بسیار خوبی را هم به لحاظ حضور و هم تکنولوژی‌های ساخت از خود در نمایشگاه نشان داده‌اند و امیدواریم که این تعاونی‌ها در نهضت ملی مسکن بتوانند نقش جدی‌تری ایفا کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کیفیت محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه را مطلوب و بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: میزان بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال افزایش پیدا کرده که ارتقای کیفیت نمایشگاه را نشان می‌دهد.

مسکنی درعین‌حال در توضیح دستاوردهای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای نمایشگاه این است که تکنولوژی روز ساخت را به عرضه می‌گذارد و به‌نوعی فضای تبادل اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان از طریق نمایشگاه بین سازندگان و تولیدکنندگان ایجاد می‌شود.

وی حضور هیئت‌های تجاری در نمایشگاه را از دیگر دستاوردها عنوان کرد و گفت: ۱۸ هیئت خارجی در نمایشگاه امسال حضور پیدا کردند که می‌تواند منتج به مذاکرات اثرگذار در آینده شود.


ثبت نظر

ارسال