اطلاعیه شماره (1) بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

پنجره‌ایرانیان؛ فراخوان ثبت‌نام اینترنتی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران منتشر شد.
  • پنجشنبه 8 دی 1401 ساعت 9:9

اتاق تعاون ایران افتخار دارد در ادامه روند قبلی، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را همچون دوره‌های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کند.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه در تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران به نشانی iranfair.com، از 12 تا 15 مردادماه 1402 ذکر شده است، هرگونه تغییر تاریخ برگزاری ناشی از شرایط فورس ماژور، به اطلاع خواهد رسید.

بدین‌وسیله از کلیه علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌شود از روز پنجشنبه 1 دی‌ماه 1401 از ساعت 10 صبح با مراجعه به لینک زیر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

https://ic2023.iranconfair.ir/Registration

برای ثبت‌نام اینجا کلیک کنید

همچنین توجه فرمایید که اطلاعات مندرج در فرم ثبت‌نام برای استفاده در کلیه مراحل اعم از درج در کتاب نمایشگاه، پیشانی نویسی غرفه و مواردی ازاین‌دست استفاده خواهد شد، لذا در ثبت اطلاعات دقت فرمایید.

ثبت‌نام اینترنتی هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی ایجاد نمی‌کند و فقط اعلام آمادگی از سوی متقاضی تلقی خواهد شد، کلیه مراحل بعدی یا تغییرات از طریق اطلاعیه‌ها و پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد، لذا عدم توجه به اطلاعیه‌ها و پیامک‌ها مسئولیتی را متوجه برگزارکننده نخواهد کرد.

نظر به این‌که موارد موردنیاز برای حضور در نمایشگاه به‌تدریج و با گذشت زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت لذا برخی منوهای سایت ثبت‌نام هنوز فعال نیست و به‌تدریج تکمیل خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال