شرکت پنجره آسا ارائه می‌کند؛

راه‌اندازی نشریه الکترونیک «پیک آسا»

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت پنجره آسا به‌منظور پاسخ به نیازهای مشتریان و دریافت نظرات آنان اقدام به راه‌اندازی نشریه الکترونیکی «پیک آسا» کرده است.
  • چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 22:33

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی پنجره آسا، ازآنجاکه شرکت پنجره آسا خود را ملزم به جلب رضایت مشتریان و پیگیری درخواست‌های آنان می‌داند، واحد روابط عمومی این مجموعه بر اساس وظایف سازمانی، نشریه الکترونیک «پیک آسا» را به‌عنوان نخستین نشریه الکترونیک خود جهت توزیع منسجم اطلاعات به‌منظور پاسخ به نیازهای مشتریان و دریافت نظرات آنان راه‌اندازی کرده است.

توسعه رسانه‌ها و مسیرهای ارتباطی بستر جدیدی از روش‌های پاسخگویی و اطلاع‌رسانی را فراهم آورده است، ازآنجاکه گزارش دهی و ارتباط مداوم با مشتریان جزء وظایف ذاتی نهادها و سازمان‌های خدماتی و تولیدی محسوب می‌شود و در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرارگرفته است، مناسب و به‌جا است تا با بهره‌مندی از روش‌های نوین، این نیاز و وظیفه توسط مجموعه‌های متعهد به تامین نیاز مشتریان، از طریق واحدهای مستقل ایجاد و استمرار یابد.

با پیشرفت تکنولوِژی و ظهور فناوری‌های جدید که موجب ارتقا کیفیت زندگی بشری شده‌اند، انتظار مخاطبان نیز به پاسخگویی افزایش یافته و رفع این نیاز و انتظار می‌بایست از طریق بخش‌های مختلف سازمان‌ها تامین و اجرا شود. بر همین اساس «پیک آسا» به دنبال آن است تا ضمن ارائه اطلاعات و دست‌آوردهای واحدهای مختلف شرکت پنجره آسا، در بخش آموزش، همیار و همراه مخاطبان خود باشد.

گفتنی است، این نشریه در فضای مجازی از طریق سایت شرکت و شبکه‌های مجازی منتشر و در اختیار مخاطبان و خوانندگان محترم قرارمی گیرد.


ثبت نظر

ارسال