تجلیل از پنجره آسا به‌پاس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت پنجره آسا از سوی سازمان حامیان حقوق مصرف‌کنندگان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
  • دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 14:45

در این مراسم که در اتاق بازرگانی، صنعت و معدن استان اصفهان برگزار شد، این واحد به‌پاس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان بر اساس شاخص‌هایی مانند رعایت ضوابط قیمت‌گذاری، نداشتن زیان مالی، تولید، اطلاع‌رسانی قیمت به مصرف‌کننده، رعایت ضوابط فروش اقساطی، رضایت مشتری و کیفیت و خدمات پس از فروش انتخاب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این مراسم گفت: نهادینه کردن فرهنگ احترام و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تشویق واحدهای تولیدی و خدماتی به حمایت موثر از حقوق مصرف‌کنندگان از طریق فعالیت‌های تشویقی و ترغیبی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

اسرافیل احمدیه افزود: تجلیل از شرکت‌های حامی حقوق مصرف‌کنندگان درواقع گرامیداشت خدمات شرکت‌هایی است که در مسیر حمایت از حقوق مصرف‌کننده، خدمات و اقدامات خوب و مناسبی ارائه می‌کنند.

وی با بیان این‌که کیفیت مناسب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب شرکت‌ها محسوب می‌شود اضافه کرد: بنگاه‌های اقتصادی باید محصول یا خدمت با کیفیت مناسب و قیمت عادلانه را در فضای رقابتی و سالم ارائه کنند.

وی همچنین مهم‌ترین علل نارضایتی مصرف‌کنندگان را بازار غیررقابتی و نامتوازن، شبکه توزیع سنتی و تعدد واسطه‌ها، توجه کمتر به قوانین حقوق مصرف‌کنندگان، غیرفعال بودن برخی تشکل‌های مردم‌نهاد و استقبال برخی فروشندگان از گرانی برشمرد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: تولیدکننده و مصرف‌کننده در برابر هم حقوق و تکالیفی بر عهده دارند.

ابراهیم جلیلی افزود: تولیدکننده و فروشنده وظایف و تعهداتی در راستای کمیت و کیفیت ارائه کالا و خدمات به مصرف‌کننده برعهده دارند.

وی با بیان این‌که شفافیت در اقتصاد اداری یکی از حقوق مصرف‌کنندگان است که باید موردتوجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: مجموعه‌های اداری برای شفافیت، باید اطلاع‌رسانی دقیقی هم داشته باشند.

در بخش دیگری از مراسم رئیس اتاق اصناف اصفهان نیز در این مراسم رعایت حقوق مصرف‌کننده را نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده با فرهنگ‌سازی در جامعه انجام خواهد شد.

رسول جهانگیری با بیان این‌که همه تولیدکنندگان هم به‌نوعی مصرف‌کننده هستند افزود: تولید و ارائه کالای باکیفیت و مرغوب مهم‌ترین شیوه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود.

سعید کسائی فر مدیرعامل شرکت پنجره آسا در این مراسم گفتند: شرکت پنجره آسا با طراحی مقاطع دروپنجره و نمای مدرن و به‌عنوان تولیدکننده برتر کشوری با کیفیتی رقابتی با محصولات خارجی تولیدات خود را در راستای رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان خود طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: این شرکت به‌عنوان یک شرکت خدمات محور، پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمان مدت گارانتی و بعدازآن را وظیفه سازمانی خود می‌داند. موفقیت حاضر نیز جز با اعتماد مشتریان و تلاش همکاران و نمایندگان این شرکت در سراسر کشور به دست نیامده است.

گفتنی است، شرکت پنجره آسا اردیبهشت‌ماه امسال هم‌زمان با اختتامیه پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کشوری و در راستای ویژگی‌های بارز تعالی سازمانی از طرف سندیکای آلومینیوم ایران معرفی شد و با دریافت لوح «تعالی سازمانی» موردتقدیر قرار گرفت.


ثبت نظر

ارسال