در اختتامیه پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران صورت گرفت؛

تقدیر از پنجره آسا به‌عنوان شرکت برتر

پنجره‌ایرانیان؛ هم‌زمان با اختتامیه پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران، شرکت پنجره آسا به‌عنوان مجموعه‌ای با ویژگی‌های بارز تعالی سازمانی معرفی شد.
  • دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 21:46

این کنفرانس با شعار «آلومینیم در جستجوی توسعه، ارتقاء آینده» در راستای تحقق سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه امر تولید و اشتغال‌زایی با تاکید بر جذب سرمایه خارجی و فراهم‌سازی شرایط مناسب برای حضور صاحبان صنایع و بزرگ‌ترین شرکت‌ها و مراکز فعال در صنعت آلومینیم، اردیبهشت‌ماه ۹۷ در هتل المپیک تهران برگزارشده است.

ارائه فناوری‌های توسعه‌یافته درزمینه مواد و صنایع معدنی آلومینیم و تاکید بر ایجاد فرصت همکاری متقابل مابین بزرگان صنایع ایران با تمامی کشورهای فعال در این عرصه، از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است که به این منظور در کنار کنفرانس، اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ صنعت آلومینیوم شده است.

گفتنی است، شرکت پنجره آسا به‌عنوان تولیدکننده در، پنجره و نمای آلومینیومی با کیفیتی متمایز و برتر در سال ۱۳۹۴ توسط سندیکای آلومینیوم ایران به‌عنوان تولیدکننده ملی موردتقدیر قرار گرفته بود و امسال در مراسم اختتامیه پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم ایران به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های پویا در صنعت آلومینیوم معرفی و موردتقدیر قرار گرفت.

 

 


ثبت نظر

ارسال