برای دومین بار در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران:

کارگاه‌های آموزشی سلسله مباحث «از خشت تا آجر» برگزار می‌شود

پنجره‌ایرانیان؛ کمپین «نما، هویت شهر ما» برای دومین بار سلسله مباحث “از خشت تا آجر” را در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، به‌صورت سخنرانی و کارگاه آموزشی با حضور معماران برجسته، برگزار می‌کند.
  • سه شنبه 27 تیر 1402 ساعت 17:20

این کمپین توسط مجتمع رسانه‌ای ساختمان صما برنامه‌ریزی شده است. این سلسله مباحث که شامل سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی متخصصانه است، از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در غرفه شرکت آجر نماچین با حضور معماران شاخص برگزار خواهد شد.

نمای ساختمان‌ها بخشی جدانشدنی از منظر شهری است و بخشی مهم از هویت شهرهاست و مهم‌ترین تصویری است که در ذهن شهروندان، مسافران و رهگذران ماندگار می‌شود. کمپین “نما، هویت شهر” از سال ۹۷ با هدف ارتقای معماری و صنعت ساختمان توسط مجتمع رسانه‌ای صما آغاز شد و تاکنون در ۲۲ منطقه تهران و برخی از کلان‌شهرهای ایران رونمایی شده است. این کمپین با استقبال فراوانی از سوی سازندگان، مدیران شهری، معماران برجسته و اساتید دانشگاه مواجه شد.

سال گذشته سلسله کارگاه‌های کاربرد اجر در نما، با ارائه هومن بالازاده، نیما کیوان، امیرحسین اشعری، علیرضا مشهدی میرزا، مرجان فرضیان، وحید قبادیان، نوید امامی، حمید جعفریان، ندا چینی، سهراب ویسه، پرویز محمدکاری، افشین خسرویان و مهدی کامبوزیا با عناوین مختلف برگزار شد.

 


ثبت نظر

ارسال