برگزاری کنفرانس بین‌المللی گرمایش، سرمایش و تهیه مطبوع

پنجره ایرانیان: ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع فردا(سه شنبه) با حضور بیش از 500 کارشناس، محقق، استاد دانشگاه و مهندسان مشاور، پیمانکاران تولید و تامین کنندگان تجهیزات و سیستم های تاسیساتی از چندین کشور جهان درمحل پژوهشگاه صنعت نفت آغاز بکار خواهد کرد.
  • دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:8

این کنفرانس بین المللی که بزرگترین اجتماع علمی و فنی مهندسان تاسیسات کشور و یکی از مهمترین کنفرانس های علمی مطرح منطقه خاورمیانه است، کارشناسان و محققانی از کشورهای ایران، آمریکا، کانادا، فرانسه، ترکیه، آلمان، فنلاند، عمان، پاکستان و دفتر برنامه محیط زیست ملل متحد شرکت خواهند داشت.

براساس این گزارش، در این کنفرانس که معاونان وزارتخانه های نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، سازمان انرژی اتمی، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت، ضمن اینکه مهمترین روش های مصرف انرژهای نوین از جمله انرژی هسته ای، خورشیدی و دینامیکی مورد بررسی قرار می گیرد، از میان 255 مقاله دریافتی 55 مقاله ارائه خواهد شد.

دبیر علمی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع در این خصوص گفت: در برگزاری این کنفرانس تلاش شده از همه ظرفیتهای علمی و تحقیقاتی بخش های مختلف کشور بهره گیری شود.عباس عباسی افزود: ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی در بین محققان داخلی در حوزه تاسیسات ساختمانی وجود دارد و در تلاش هستیم که این کنفرانس بستری برای ارائه این پتانسیل و ایجاد فضایی برای شبکه های تحقیقاتی باشد.

دبیر اجرائی ششمین کنفرانس بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع نیز گفت: در اطلاع رسانی این کنفرانس بسیار تلاش کرده ایم تا همه استانهای کشور در آن حضور داشته باشند، لذا هر ساله شاهد حضور شرکت کنندگان از سازمان ها و شرکتهای متنوع با دیدگاهها و رویکردهای متفاوتی از سراسر کشور هستیم.

علی شالباف خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های برجسته کنفرانس های بین المللی گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع که آنرا از سایر رویدادهای مشابه در داخل کشور متمایز کرده، استقبال و پذیرش آن در فراتر از مرزهای کشور است.وی برگزاری این کنفرانس را باعث تعامل همه دست اندرکاران و بازیگران صنعت دانست و گفت: بدون حضور همه ذینفعان، امکان ایجاد فضایی برای نوآوری تکنولوژیک و رشد خلاقیت وجود نخواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال