ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان ، شنبه

پنجره ایرانیان:ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان و همایش تخصصی تجهیزات و فن آوری نوین صنعتی سازی ساختمان از سوم تا ششم آبان در مصلای بزرگ امام (ره) برگزار می شود.
  • چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 12:40

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، ارائه جدید ترین فن آوری ها، آشنایی با مباحث فنی و اجرایی صنعتی سازی ساختمان و ایجاد بازار مناسب برای عرضه تولیدات صنعت ساختمان از مهم ترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، توسعه صنعتی سازی ساختمان و حرکت به سمت شیوه‌های مدرن و فرهنگ سازی از اولویت‌های برگزاری نمایشگاه امسال خواهد بود.بیش از 70شرکت حضور خود را اعلام کرده اند و علاقه مندان می توانند به نشانی اینترنتی buildex.irمراجعه کنند.

صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد کشور محسوب می‌شود و با تولید صنعتی نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می شود، بلکه شاخص‌های اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی نیز تحقق می‌یابد.

تولید کنندگان در این نمایشگاه محصولاتی چون سازه های پیشرفته ، پروژه های ساختمانی و انواع مصالح و تجهیزات روزآمد صنعت ساختمان را در فضایی رقابتی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاهی نیاک و با حمایت انجمن ها و تشکل های تخصصی صنعت ساختمان برگزار می شود.

 


ثبت نظر

ارسال