نمایان سازه؛ نماد اطمینان نمای ساختمان

اشاره: شرکت نمایان سازه با مدیریت مهندس آذین مهر و تیم حرفه‌ای و با تجربه، نماد اعتماد و اطمینان مشتریان در استفاده از در و پنجره‌های دوجداره و نماهای پیشرفته ساختمانی است و هدف این شرکت کاهش میزان مصرف انرژی در ساختمان‌های ایران و اجرای نماهای مدرن می‌باشد.
  • شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 12:12

اشاره: شرکت نمایان سازه با مدیریت مهندس آذین مهر و تیم حرفه‌ای و با تجربه، نماد اعتماد و اطمینان مشتریان در استفاده از در و پنجره‌های دوجداره و نماهای پیشرفته ساختمانی است و هدف این شرکت کاهش میزان مصرف انرژی در ساختمان‌های ایران و اجرای نماهای مدرن می‌باشد. این شرکت خوشنام ایرانی در مدت کوتاه فعالیت خود به سبب مدیریت علمی و برخورداری از توان فنی و مهندسی برتر موفق شده تا نمایندگی انحصاری و رسمی شرکت‌های کورت اوغلو ترکیه و آلوکوباند آلمان را به ویترین افتخارات خود بیافزاید. مدیرعامل این شرکت در گفتگو با پنجره ایرانیان تاکید می‌کند: شرکت نمایان سازه طی سال‌های گذشته با ارائه محصولات با کیفیت، مشتری‌مداری، پشتیبانی وگارانتی تمامی محصولات، مدیریت قوی و تیمی مجرب، انبار مکفی و شبکه گسترده توزیع و خدمات در سراسر کشور توانسته است، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آلومینیوم ساختمان در زمینه واردات محصولات اروپایی شناخته شود. مهندس آذین مهر اعتقاد دارد: انتخاب نوع نمای ساختمان یکی از چالش هایی است که مهندسان معمار و سازندگان همواره با آن روبرو هستند و درانتخاب نوع نما ملاحظاتی از قبیل زیبایی، اقتصاد، دوام، عایق بودن، سرعت اجرا، وزن، مقاومت در برابر آتش‌سوزی و زلزله و … تاثیرگذار می باشد. گفتگوی ویژه پنجره ایرانیان با مدیرعامل شرکت نمایان سازه را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید:

شرکت نمایان سازه از چه سالی و با چه هدفی فعالیت خود را آغاز کرده است؟

شرکت نمایان سازه، در سال ١٣٨٨همسو با اهداف عالی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور و مبحث 19 قانون مقررات ملی ساختمان، با عنایت به مطالعات روز و کارشناسی شده در زمینه درب و پنجره با انگیزه دستیابی به یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه در کاهش مصرف انرژی، تاسیس شد. از اهداف این مجموعه، معماری نوین با طراحی‌های مدرن و پیشرفته در ساختمان، اجرا و نظارت بر ارائه خدمات در زمینه نمای ساختمان با کیفیت برتر و متناسب با استاندارد‌های جهانی و تکنولوژی روز دنیا بوده است و با دریافت نمایندگی رسمی و انحصاری از شرکت کورت اوغلو ترکیه و آلوکوباند آلمان در جهت تامین نیاز جامعه گام برداشته است.

محصولات و خدمات شرکت نمایان سازه شامل چه مواردی می‌شود؟

شرکت نمایان سازه طی سال‌های گذشته با ارائه محصولات با کیفیت، مشتری‌مداری، پشتیبانی وگارانتی تمامی محصولات، مدیریت قوی و تیمی مجرب , انبار مکفی و شبکه گسترده توزیع و خدمات در سراسر کشور توانسته است، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آلومینیوم ساختمان در زمینه واردات محصولات اروپایی شناخته شود. همچنین شرکت نمایان سازه نماینده رسمی شرکت کورت اوغلو  (Kurtoglu) کشور ترکیه با محصولات متنوع آلومینیومی جهت مصارف ساختمانی، دکوراسیون، حمل و نقل و صنعتی با برند Lorenzoline، ورق‌های کامپوزیت پانل Lorenzobond و یراق‌آلات درب و پنجره Aluteams می‌باشد. فروش، طراحی و اجرای نماهای آلومینیوم شیشه‌ای(کرتین‌وال) و نماهای اسپایدر و کلمپ، تولید درب و پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک و نرمال، پارتیشن‌های آلومینیومی، ویترین‌های اسکلت آلومینیومی، سقف‌های شیشه‌ای دو جداره (Skylight) و تعدیل کنند‌های نور (لوورهای) آلومینیومی نیز از جمله فعالیت های این شرکت است.

شرکت نمایان سازه چگونه موفق به دریافت نمایندگی‌های کورت اوغلو ترکیه و آلوکوباند آلمان شده و دریافت این نمایندگی‌ها دارای چه مزیت‌هایی است؟

شرکت نمایان سازه با سر لوحه قرار دادن ارائه خدمات بهتر و کیفیت برتر از ابتدای تأسیس تاکنون توانست نظر مساعد شرکت کورت اوغلو ترکیه که 33 سال سابقه صادرات به تمامی نقاط دنیا و برنده مقام نخست شرکت صادر کننده سال 2012 ترکیه را به خود جلب کند. شرکت نمایان سازه از آغاز سال 1392 به عنوان نماینده رسمی شرکت کورت اغلو در ایران فعالیت خود را پررنگ‌تر کرده است و همچنین با در اختیارگرفتن نمایندگی آلوکوباند آلمان زمینه‌های لازم برای حمایت موثر از سرمایه‌گذاری علاقمندان به فعالیت در زمینه نماهای کامپوزیت را فراهم سازد.

شرکت نمایان سازه چه خدماتی به مشتریان از حیث مشاوره‌های فنی در انتخاب نوع محصولات مورد تقاضا ارائه می‌کند؟

خدمات شرکت نمایان سازه، متضمن سازگاری با سفارش و در خواست مشتریان خود است. خدماتی از قبیل اندازه‌گیری و تهیه نقشه جزو خدمات این شرکت محسوب می‌شود که با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته معماری و ساخت تولید LOGIKAL و با مشاوره مدیران مجرب در زمینه تولید و فروش درب و پنجره، مشاوره در زمینه انتخاب نوع پروفیل از لحاظ تحمل نیروهای جانبی، ابعاد و وزن شیشه‌ها بر اساس محاسبات استاتیکی توسط تیم معماری در تمامی نقاط کشور آماده ارائه خدمات است.

با توجه به تنوع بسیار بالای در و پنجره‌های لولایی و کشویی بفرمایید این محصولات دارای چه ویژگی‌ها و مزیت‌هایی برای مشتریان نمایان سازه است و رمز پیشتازی و موفقیت شرکت نسبت به دیگران را در چه می‌دانید؟

در و پنجره‌های لولایی و کشویی لورنزولاین دارای استانداردهای جهانی مربوطه است و نصب یراق‌آلات در جهت بازشو در این سیستم امکان‌پذیر است. لاستیک‌های تحت فشار در اطراف لنگه امکان آب‌بندی و هوابندی را به طور کامل فراهم می‌کند. طراح سیستم به این اکتفا نکرده و با جاگذاری لاستیک EPDM در چهار طرف داخل فریم امکان نفوذ هوا و گرد و غبار را غیرممکن نموده است. از نکات قابل ذکر، زیبایی یراق‌آلات مصرفی محصولات شرکت کورت اوغلو Aluteams تحت لیسانس ایتالیا می‌باشد که باعث شده این سیستم جدا از کیفیت، ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد.

تمامی عایق‌های مورد استفاده در پروفیل‌های ترمال بریک، پلی‌آمید ایتالیا، با قابلیت مقاومت در برابر امواج صوتی، مقاوم در برابر حرارت خورشید، مانع از تبادل نامطلوب انرژی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی از 35 تا 40 درصد، نصب و مونتاژ آسان بر اساس استانداردهای اروپا، نصب دقیق با رعایت اصول استاندارد، مونتاژ آسان با وجود فیکسرهای دکمه‌ای، ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، بدون نیاز به رنگ‌آمیزی و غیر قابل اکسیده شدن، مقاوم در برابر ضربه، نشکن و غیر قابل اشتعال خواهد بود.

در و پنجره‌های تولیدی شرکت نمایان سازه تا چه میزان در برابر جلوگیری از هدر رفت انرژی و عایق صوت و هوا کارایی دارد؟

برای جلوگیری از تبادل نامطلوب انرژی، صوت و هوا انتخاب نوع سیستم پروفیل‌ برای درب و پنجره از لحاظ ترمال بریک یا نرمال بودن، انواع لاستیک‌های EPDM درزبندی، هوابندی و آب بندی و نوع شیشه دوجداره، بستگی دارد.

از نظر شما به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین فعالان صنعت درب و پنجره ایران، دولت و دستگاه‌های مسوول چه اقداماتی باید انجام دهند که فرهنگ استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره با هدف عایق‌بندی ساختمان‌ها در برابر انتقال حرارت، صوت و هوا در همه شهرها جدی گرفته شود؟

می‌توان با همگام‌سازی تولیدکنندگان و صنایع ساختمان در تولید و توزیع درب و پنجره‌های دو جداره در ساخت و ساز بناها، انتظار فعالان ساختمان و مردم را از کیفیت و استاندارد بالا برده و زمینه رقابتی برای کیفیت بهتر در زمینه درب و پنجره و عایق‌بندی ساختمان‌ها برای تولیدکنندگان فراهم آورد.

شرکت نمایان سازه در تهیه مواد اولیه درب و پنجره از جمله پروفیل، شیشه، گسکت، یراق‌آلات و ورق‌های تقویتی به چه نحوی عمل می‌کند که استحکام و مقاومت و کارایی و برتری محصولات حفظ شود؟

شرکت کورت اوغلو برای برتری محصولات خود با پیشتازی در اخذ گواهینامه‌ها از قبیل گواهی تولید کارخانه، ایزو 9001-2008، گواهینامه عملیات سطح، گواهینامه‌های استاندارد ترکیه، گواهینامه‌های کیفیت اوکراین و فدراسیون روسیه، گواهی‌های No EIA، گواهینامه‌های بهترین پروفیل‌های تولیدی لورنزولاین، استحکام و مقاومت و کارایی و برتری محصولات خود را در طی 33 سال سابقه درخشان ثابت کرده و راه‌حل‌های طراحی، تولید، ارسال، فنی و سازه‌ای و ساخت را برای تمام مشتریان خود هموار نموده و شرکت نمایان سازه توانسته افتخار همکاری با این مجموعه بزرگ را داشته باشد.

با توجه به فعالیت شرکت شما در زمینه اجرای نماهای ساختمانی به ویژه نماهای متنوع کرتین وال، بفرمایید که نماهای اجرا شده توسط نمایان سازه تا چه میزان رضایت مشتریان را به همراه داشته است؟

شرکت نمایان سازه با اطمینان از کیفیت محصول و حفظ سیستم مدیریت و نظارت بر حسن عملکرد و پروسه نصب توانسته در طی فعالیت‌های مستمر خویش رضایت مشتریان را جلب نماید.

از نظر شما با توجه به زلزله‌خیز بودن ایران، اجرای نماهای شیشه‌ای کرتین وال تا چه میزان از مخاطرات ناشی از تخریب ساختمان‌ها کم می‌کند و باعث سبک‌سازی ساختمان‌ها می‌شود؟

انتخاب نوع نمای ساختمان یکی از چالش هایی است که مهندسان معمار و سازندگان همواره با آن روبرو هستند. درانتخاب نوع نما ملاحظاتی از قبیل زیبایی، اقتصاد، دوام، عایق بودن، سرعت اجرا، وزن، مقاومت در برابر آتش‌سوزی و زلزله و … تاثیرگذار هستند. این سیستم در صورت انتخاب صحیح پروفیل براساس محاسبات استاتیکی، در برابر تنش‌های قائم و جانبی از قبیل باد، زلزله و تکانهای ساختمان کاملاً پایدار است. زیبایی فوق‌العاده و منحصر به فرد این سازه در نما امتیاز نهایی آن است. شیشه‌های استفاده شده در این سیستم به صورت سکوریت و لمینت، تک جداره با ضخامت 6 الی 12 میل و دو جداره و سه جداره با ضخامت 18 الی 40 میلیمتر، ایزولاسیون حرارتی و صوتی را به صورت کامل انجام می‌دهند. طراحی زیبا و استاتیکی این سیستم به همراه عدم دید پیچ، پس از مونتاژ و بازشوی مخفی، علاوه بر دید بسیار عالی باعث بالارفتن ضریب مقاومت، آبندی و هوابندی شده است.

آیا اجرای نمای کرتین‌وال برای مجتمع‌های مسکونی گزینه مناسبی است و بفرمایید که دلیل مخالفت برخی مسوولان و به ویژه اعضای شورای‌های اسلامی شهر و روستا در ایران با نماهای شیشه‌ای چیست؟

نماهای کرتین‌وال در ظاهر شبیه نماهای شیشه‌ای سنتی هستند که بر روی اسکلت آهنی نصب می‌شدند با این تفاوت که نماهای کرتین‌وال با اسکلت لامل‌های آلومینیومی و اتصالات مفصلی با پیج و مهره به سازه ساختمان متصل شده و عایق صوت، حرارت و رطوبت می‌باشد و نیازی به نمای دوم (که در نماهای شیشه‌ای سنتی مورد نیاز بود ) نخواهد بود و بر اساس تکنولوژی روز دنیا طراحی و اجرا می‌شود.

با توجه به اعطای نمایندگی 2 شرکت معتبر جهانی به شرکت نمایان سازه بفرمایید که چه خدمات مشخصی از ناحیه داشتن این نمایندگی به مشتریان ارائه می‌شود؟

خدمات قبل و بعد از فروش از قبیل طراحی، محاسبه، برآورد، ساخت، اجرا و نگهداری در جهت تامین نیازهای ساختمان از جمله خدماتی است که شرکت به نمایان سازه ارائه می‌شود.

پیشنهاد کارشناسی شما در زمینه سامان بخشیدن و زیباسازی نماهای ساختمانی در ایران چیست و توصیه شما به کسانی که خواستار انتخاب نماهای شیشه‌ای و مدرن هستند، چیست؟

استفاده بجا از متریال‌ها در ساختمان و نحوه ساخت و اجرا، تاثیر بسزایی در سبک‌سازی و سلامت ساختمان، زیبایی بنا و گامی فراتر در زیبایی شهری دارد.

آیا دایره مشتریان شرکت نمایان سازه محدود به استان‌های خاصی است یا اینکه امکان فعالیت و ارائه خدمات و محصولات در دیگر استان‌ها و شهرهای ایران فراهم شده است؟

شرکت نمایان سازه با قابلیت بیشترین انعطاف نقطه جغرافیایی در غرب کشور دارای توانایی بالایی برای ارائه حداکثر خدمات به واحدهای تولیدی و طرفین قرارداد در جای جای ایران را دارا می‌باشد و ما مفتخریم که توانسته‌ایم در مدت زمان کمی معتبرترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره را در دایره همیشگی مشتریان خود قرار دهیم.

شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند برای بهره‌مندی از خدمات و محصولات شرکت نمایان سازه باید به چه نحوی عمل کنند و تا چه میزان در راستای رعایت حقوق مشتریان به سفارشات در موعد مورد انتظار پاسخ می‌دهید؟

کافی است تا با تماس از طریق پست الکترونیک و یا تلفن و یا به صورت حضوری در دفتر شرکت درخواست خود را جهت همکاری اعلام نمایند. شرکت نمایان سازه در راستای شعار مشتری‌مداری برای مشتریان خود در نظر گرفته و همواره اطمینان خاطر مشتریان از خرید محصول با کیفیت و استاندارد جهانی تعهد می‌نماید؛ گفتنی است که ارائه خدمات در سراسر کشور، ارائه پیش فاکتور حداکثر 24 ساعت پس از اعلام و یا برداشت اندازه‌ها و. . . ، ارائه نمونه پروفیل (کرنر) به کارفرما، ارائه ضمانت آب‌بندی و هوا بندی، ضمانت رنگ از دیگر خدماتی است که ما به مشتریانمان ارائه می‌دهیم.

سخن پایانی شما با مشتریان شرکت نمایان سازه؟

با اطمینان و اعتماد به کیفیت محصولات کورت اوغلو، افزایش حجم فروش سالیانه خود را با همراه شدن با ما تجربه کنید و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 77، اسفندماه1392

 


ثبت نظر

ارسال