با اهدا لوح و تندیس زرین به دکتر حمیدیه صورت گرفت؛

هافمن برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری

  • دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 14:11

پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری با هدف رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری با حضور بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک 4 اسفندماه 1398 در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار ‌شد. دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل هافمن با کسب رتبه برتر مفتخر به دریافت لوح و تندیس زرین این همایش ملی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پنجره‌ایرانیان، همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری با رویکرد رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری، با تجربه موفق در چهار دوره گذشته و با هدف هم‌اندیشی و ارائه راهکارهایی درباره فرهنگ‌سازی فراگیر برای ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده‌های باکیفیت و دارای نشان استاندارد، برگزار شد. بررسی و تبیین استانداردسازی نوین، روش‌های دستیابی به محصولات و خدمات درجه‌یک بنگاه‌های اقتصادی، نقش کیفیت در ارتقا سطح بهره‌وری سازمان‌ها، تاثیر کیفیت در رقابت‌پذیری شرکت‌ها از جمله رویکردهای مطرح‌شده در چهار دوره گذشته این همایش بوده است که حمایت و مشایعت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را به همراه داشته است.

پنجمین دوره این همایش با برپایی چند پانل‌ تخصصی آغاز به کار کرد و در بخش اختتامیه نیز با حضور حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران، دکتر برات قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد کشوری از برگزیدگان همایش با اهدا لوح و تندیس ویژه (زرین، سیمین و بلورین) تقدیر به عمل آمد. گفتنی است، جوایز پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری در چهار سطح: 1- زرین 2- سیمین 3- بلورین و 4- تعهد به کیفیت به برگزیدگان بخش‌های مختلف همایش اهدا شد.

دکتر حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن با حضور در این همایش و کسب عنوان مدیر برتر ملی در تولید محصول باکیفیت و رعایت اصول مشتری مداری موفق به دریافت لوح و تندیس زرین این همایش شد. در این همایش همچنین از مهندس الماسی، مدیر واحد کنترل کیفی هافمن با اهداء لوح و تندیس به‌عنوان مدیر کنترل کیفی برتر تقدیر به عمل آمد.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال سیزدهم-شماره 152-151/اردیبهشت و خرداد 99


ثبت نظر

ارسال