حمایت‌های هافمن از دونده ملی برای کسب مدال طلا

پنجره‌ایرانیان؛ نماینده ورزشی هافمن و عضو تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: هافمن کاری کرد که اگر افتخاری و مدالی کسب شود این افتخار تنها سهم من و هافمن نیست بلکه افتخار یک ملت است، حمایت‌های هافمن تلاشم را مضاعف کرد.
  • سه شنبه 16 آذر 1400 ساعت 13:6

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، "سجاد هاشمی" در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به‌عنوان نماینده ورزشی هافمن ضمن تقدیر از رسانه‌ها، گفت: تیتر رسانه‌ها مرا برای مسابقات بعدی مقید می‌کند، همیشه مدیون قلم خبرنگارم.

رکورددار دوی 400 متر ایران ضمن تقدیر از خانواده بزرگ هافمن گفت: فعالیتم را از سال 88 شروع کردم، علاوه بر حمایت‌های دولتی حمایت‌های بخش خصوصی متفاوت است، خودم سراغ هافمن رفته‌ام. از هافمن تشکر می‌کنم که برای من این فرصت و امکان را فراهم کرده‌اند.

وی گفت: سجاد هاشمی در تاریخ ورزش سهمیه المپیک را کسب کرد، متاسفانه سیاست‌های غلط فدراسیون وقت در سال 95 باعث شد نتوانیم مسافر المپیک ریو شویم.

وی ادامه داد: به مسابقاتی اعزام شدیم که یکی دو ساعت قبل از شروع مسابقه رسیدیم! اگر روز قبل مسابقات فقط نتوانیم یک ساعت استراحت کنیم کل تمرین‌های یک سال و ریکاوری از بین می‌رود. احساس کردم این شکست بزرگی است، احساس کردم باید ورزش را کنار بگذارم و در سال 97 ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشتم. برای دوستانم و خانواده‌ام این اتفاق بسیار سخت بود من را بیرون گود ببینند.

هاشمی اضافه کرد: بعد از دو سال دوری یک پیامی از طرف دوستان مدرسه‌ای به دستم رسید، محتوی پیام این بود که سجاد، ورزش حرفه‌ای را کنار نگذار، این پیام برای من بسیار ارزشمند بود. خودروی شخصیم را در آن موقع فروختم، از سال 98 به بعد دور ورزشی جدیدی برای من بود، از کسی انتظار کمک نداشتم.

وی تاکید کرد: هافمن کاری کرد که اگر افتخاری و مدالی کسب شود این افتخار تنها سهم من و هافمن نیست بلکه افتخار یک ملت است، حمایت‌های هافمن تلاشم را مضاعف کرد.

دونده ملی ایران افزود: در بازی‌های آسیایی 2020 چین حضور خواهیم داشت و اتفاقات خوبی در آینده رقم خواهد خورد. عزیزانی در کنارم هستند که حضورشان خیلی به من کمک می‌کنند، از خانواده‌ام بابت قبول زحمات تشکر می‌کنم.

هاشمی اضافه کرد: آقای دکتر دبیری باعث شد تا خانواده هافمن و آقای حمیدیه را بشناسم، سال‌های سال مدیون آقای دکتر بیگی خواهم بود، از حمایت مردم عزیز، از مربی عزیزم که در ادب خیلی از من بزرگ هست و از تمامی کسانی که به من کمک کرده‌اند، متشکرم.

وی در پایان گفت: اکنون بدون هیچ مشکلی امیدوارم در مسابقه آینده مدال طلا را برای ایران عزیز کسب کنم.


ثبت نظر

ارسال