با حمایت ویستابست در کتابخانه ملی برگزار شد؛

دوازدهمین جایزه معماری و معماری داخلی ایران

دوازدهمین «جایزه معماری و معماری داخلی ایران» و نهمین مراسم تقدیر از «معمار معاصر ایران» 4 مهرماه سال جاری با حمایت شرکت ویستابست در سالن همایش کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
  • شنبه 4 آبان 1398 ساعت 13:45

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، مراسم دوازدهمین جایزه معماری و معماری داخلی ایران روز پنج‌شنبه 4 مهرماه 1398 در سالن همایش کتابخانه ملی ایران با حضور آقای اقدامیان، رئیس هیات‌مدیره شرکت ویستابست و آقای صداقت، مدیرعامل شرکت ویستابست برگزار شد و طی آن برندگان و تقدیرشدگان این دوره معرفی شده و جوایز خود را دریافت کردند. در این مراسم همچنین از مهندس سیدمحمد بهشتی به‌عنوان نهمین معمار معاصر ایران تجلیل شد.

گفتنی است، «جایزه معماری و معماری داخلی ایران» در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جایزه‌های معتبر معماری در سطح کشور است که به‌صورت سالیانه از سال 1387 توسط فصل‌نامه معماری برگزار می‌شود و دوازدهمین دوره این جایزه مهرماه 1398 برگزار شد.

آقای اقدامیان طی گفتگویی در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به دلایل حضور ویستابست در دوازدهمین جایزه معماری و معماری داخلی ایران به خبرنگار پنجره‌ایرانیان گفت: «شرکت ویستابست در سال 1398 با هدف حمایت از آثار و مفاخر معماری ایران برای دومین سال حمایت از این رویداد بزرگ را برعهده گرفته است.»

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 145 - آبان 98

 

 


ثبت نظر

ارسال