جلسه نهایی هم‌اندیشی ویستا بست برگزار شد

پنجره ایرانیان: جلسه نهایی هم‌اندیشی "طرح ارتقای پنجره‌‏سازان طرف قرارداد " ویستا بست، پنج‌شنبه 21 آبان 1394 در سالن کنفرانس دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
  • پنجشنبه 28 آبان 1394 ساعت 10:27

به گزارش روابط عمومی شرکت ویستا بست، در این جلسه و همه اعضای حاضر در این نشست مهم به نمایندگی از شرکت‌های عضو خانواده بزرگ ویستا بست رای دادند که در ساخت و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی با پروفیل‌های ویستا بست، استانداردهای مصوب این شرکت را با دقت تمام رعایت کنند و ساخت و نصب پنجره‌های فراتر از استاندارد‌های موجود را کلید بزنند.

جلسه هم اندیشی نهایی "طرح ارتقای پنجره‌سازان طرف قرارداد" ویستا بست با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران عامل 22 شرکت پنجره‌ساز طرف قرارداد برگزار شد و هدف از این نشست بررسی، جمع‌‏بندی و تصمیم‌ گیری نهایی درباره نتایج کارشناسی و فنی هشت جلسه گذشته بود که در یازده ماه بین تیم کارشناسی و منتخب ویستا بست با تمامی شرکت ‌های تولیدکننده طرف قرارداد مورد تبادل نظر قرار گرفته بود.

محمد جواد اقدامیان رئیس هیات مدیره شرکت ویستا بست، در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و سپاس از کلیه نمایندگان و پنجره ‌سازان طرف قرارداد و اعضای خانواده بزرگ ویستا بست به صراحت از آنها خواست تا با وحدت و همدلی و همزبانی در میدان عمل نشان دهند که کیفیت برتر در خانواده ویستا بست اصل اول در میدان رقابت با هدف صیانت و حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان خواهد بود.

 محمود صداقت، مدیرعامل شرکت ویستا بست نیز در این نشست با ارائه گزارشی از 11 ماه تدبیر و تلاش جمعی در خانواده ویستا بست تاکید کرد: به طور حتم تلاش خواهد شد که برآیند این تلاش دشوار اما شیرین به‏ گونه‌ای رقم بخورد که لبخند رضایت بر چهره مصرف‌کنندگان جاودانه بماند.

طرح ارتقای کیفیت تولید و نصب پنجره‌ سازان طرف قرارداد ویستا بست، فاز سوم از طرح جامع کیفیت و استاندارد این عضو انجمن صنایع تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران است که رعایت حداکثری استانداردهای ساخت و نصب، اخلاق‌محوری در کسب و کار، صیانت و احترام به حقوق مشتریان، به عنوان مبنای طرح جامع آن هدف ‌گذاری شده است.

این طرح راهبردی و هدفمند و هوشمندانه تلاش دارد تا حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی را در عمل با نشان ‌دادن برترین کیفیت و بالاترین سطح استاندارد در ساخت و نصب در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی به اثبات برساند.

گفتنی است فاز نخست طرح راهبردی و جامع ویستا بست با نام طرح تعدیل نمایندگان در دی ماه سال گذشته کلید خورد. در فاز دوم با هدف حفظ و ارتقای استانداردهای مصوب، مدیران شرکت با حذف ١١٩ پنجره ساز طرف قرارداد، پروژه فوق را با نام طرح 120‌ در اردیبهشت ماه امسال ادامه دادند .

به گفته محمد جواد اقدامیان با اجرایی شدن فاز سوم با نام طرح ارتقا در آبان ماه ١٣٩٤، رقابت‏‌های ناسالم در بازار حذف، امنیت در بازار فروش و عقد قراردادها شکل گرفته، و فرهنگ ساخت و نصب پنجره استاندارد و در نهایت ایجاد اعتماد نسبت به استفاده از در و پنجره ساخته شده از پروفیل یو.پی.‌وی‌.سی شکل گرفته و همچنین افزایش قوت قلب برای تامین انتظارات مشتریان و هزینه کرد در مقابل دریافت محصولات و خدمات با کیفیت از جمله اهداف بلند و مترقی است که ویستا بست در طرح جدید خود آن‌ها را نشانه گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: در نشست نهایی تصویب طرح ارتقا، که در روز پنج ‌شنبه 21 آبان 1394 در سالن کنفرانس دفتر مرکزی برگزار شد، مدیران شرکت ‏های آرال، آرمیا صنعت، آران پروفیل، ایران کار، ایستاوین، ایمن سازه، باد و باران، بتا، بهین ‏سازه، بهینه ‏سازان بلورین، پایاپن، پنجره آرامش، راین صنعت، سالکو، سام آریا، سامکو، فراوند آسیا، گژگ نما، گروه صنعتی کاسپین، نیک‏ سازان، هورام‏کو و نگین البرز به‏ عنوان نماینده پنجره سازان طرف قرارداد حضور داشتند.


ثبت نظر

ارسال