ویستا بست در میان بزرگان یوپی‌وی‌سی جهان

پنجره ایرانیان: موسسه تحقیقاتی رال آلمان، بار دیگر نام ویستا بست را به فهرست اعضای انجمن خود در گروه پروفیل یو.پی‌.وی.‌سی که بیش از 20 پروفیل ‏ساز برتر جهان در آن حضور دارند، اضافه کرد.
  • پنجشنبه 1 بهمن 1394 ساعت 15:29

به گزارش روابط عمومی ویستا بست، موسسه تحقیقاتی رال آلمان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات تحقیقاتی و آزمایشی برای تایید کیفیت و استحکام محصولات صنعتی تولیدی در سراسر جهان است، که بار دیگر نام ویستابست را در فهرست اعضای انجمن خود در گروه تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی قرار داد.

ویستا بست که در سال 1389 (2010) پس از انجام ممیزی‌ها، آزمایش‌ها و آزمون‌های سخت به ‏عنوان نخستین تولیدکننده ایرانی، موفق به دریافت این گواهینامه شده بود، در سال 2012 به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، موفق به تمدید گواهینامه نشد. خوشبختانه، امسال با تلاش‌های ارزشمند و ماندگار دولت تدبیر و امید و رفع تحریم‌ها، ویستا بست توانست بار دیگر از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و نام خود را در کنار غول‌های پروفیل یو.پی.‌وی‌.سی جهان قرار دهد.

گفتنی است، نشان کیفیت رال، پس از عبور ویستا بست از ممیزی سخت و انجام آزمایش‌های متعدد روی مواد اولیه، ظاهر و طراحی، ابعاد، حجم، تغییرات ابعاد در دماهای مختلف، مقاومت در برابر ضربه در دمای پایین و همچنین عکس‌العمل پروفیل تولیدی در شرایط جوی صادر شد.

از دیگر غول‌های بین‌المللی تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی اروپایی ثبت شده در فهرست این سایت می‌توان آلوپلاست، وکا، شوکو و پروفاین را نام برد.


ثبت نظر

ارسال