عرضه سنگین ترین لولا در ایران توسط یراق گستر پرشین

پنجره ایرانیان: سنگین ترین لولا 75 و 100 میلیمتر با مارک (DM(ARMADA در ایران توسط شرکت یراق گستر پرشین عرضه می شود.
  • یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 11:18

با توجه به عرضه لولاهای بی کیفیت و سبک وزن در بازار که باعث ایجاد خسارات فراوان برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان محترم شده است، شرکت یراق گستر پرشین اقدام به ارائه لولاهایی با کیفیت بسیار بالا و وزن استاندارد (لولای 75 میلیمتر 105 گرمی و لولای 100 میلیمتر 130 گرمی) همراه با شابلون نصب که محصول جدیدی از کارخانه (DM(ARMADA ترکیه می باشد نموده است تا از خسارات وارده ناشی از ساخت و مونتاژ پنجره با یراق آلات بی کیفیت جلوگیری نموده و سهم موثری در بالا بردن کیفیت مونتاژ پنجره های تک حالته و درب داشته باشد.

مدیر فنی شرکت یراق گسترپرشین - محمدرضا عابدینی

 


نظرات

ناشناس

موفق باشید

نوری-مشهد

با سلام آیادلیل بی کیفیت بودن لولا های موجوددربازار فقط وزن آنهاست یا موارد دیگر نیز درآن تاثیر گذاراست.لطفا توضیح بیشتری بدهید.

علی اصغر عاشوری پناه

با سلام وعرض ادب فراوان با تشکر فراوان از زحمات بی شایبه دوستان گرامی در جهت پیشبرد صنعت یو پی وی سی

با سلام خدمت آقای نوری: مهمترین دلیل کیفیت لولا وزن لولا میباشد.آلیاژ مصرفی بیشتر در لولاهای سبک تاثیر گذار هست.مقدار آلومینیوم موجود اگر بیشتر باشد یا به عبارتی از آلیاژ 5 استفاده شود لولا دچار شکست نمیشودکه این امر در لولای سنگین اهمیتی ندارد.البته کیفیت رنگ لولا هم قابل توجه هست ولی تاثیری در شکست لولا ندارد.همچنین موارد دیگری در ساخت پنجره تک حالته و درب غیراز کیفیت لولا تاثیر گذار میباشد.

مهندس داپویه

جناب نوری با کسب اجازه و عذر خواهی از مهندس عابدینی جهت اطلاع باید عرض کنم استفاده از آلومینیوم بعلت ضریب مقاومتی پایین برای یراق مناسب نمی باشد به همین علت از زاماک که آلیاژ با ضریب مقاومتی بالا و استحکام 10 برابر می باشد استفاده میگردد که بعلت گران بودن آن نسبت به آلومینیوم با گریدهای مختلف در دنیا بکار برده می شود و علت اصلی شکننده بودن لولاها استفاده از آلومینیومبا ضریب ترکیبی پایین است. با تشکر مهندس داپویه(مونتی گروپ)

ثبت نظر

ارسال