دیاکوکیش نماینده رسمی یراق‌آلات T&T شد

پنجره ایرانیان:گروه صنعتی دیاکوکیش، یراق‌آلات در و پنجره تی‌اند‌تی را به سبد محصولات خود افزود. این شرکت معتبر در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران که پیش از این یراق‌آلات با برند شورینگ آلمان، یونی‌وین را در سبد متنوع محصولات خود داشت، حالا با در اختیار گرفتن نمایندگی رسمی یراق‌آلات T&T تلاش دارد تا به نیازهای روزافزون فعالان صنعت در و پنجره ایران پاسخ دهد.
  • یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 17:17

گروه صنعتی دیاکوکیش، یراق‌آلات در و پنجره تی‌اند‌تی را به سبد محصولات خود افزود. این شرکت معتبر در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران که پیش از این یراق‌آلات با برند شورینگ آلمان،  یونی‌وین را در سبد متنوع محصولات خود داشت، حالا با در اختیار گرفتن نمایندگی رسمی یراق‌آلات T&T تلاش دارد تا به نیازهای روزافزون فعالان صنعت در و پنجره ایران پاسخ دهد.
بنابر اعلام گروه صنعتی دیاکوکیش، این شرکت به عنوان حلقه واسط بین کارخانه‌های ساخت یراق در خارج از کشور و تولیدکنندگان دروپنجره در داخل کشور، همواره وظیفه نظارتی خود را بر روی فاکتورها و موارد کیفی انجام داده و در همین راستا با انتخاب یراق‌آلات T&T ساخت کشور ترکیه تلاش دارد تا دغدغه‌های تولیدکنندگان در و پنجره را رفع نماید.
یراق‌آلات T&T دارای بالاترین استانداردهای کیفی از موسسات اروپایی به ویژه کشور آلمان است و از سابقه درخشان در تولید یراق در ترکیه و پیشینه‌ای طولانی در همکاری با شرکت‌های اروپایی برخوردار است. برند T&T علاوه بر گستردگی در تنوع بازشوها، دارای کیفیتی مرغوب وقابل رقابت با برندهای اروپایی بوده و کارخانه T&T در سال 1987 فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر در محیطی به وسعت 15 هزار متر مربع در حال تولید یراق‌آلات در و پنجره مطابق با استانداردهای جهانی است. این گزارش می‌افزاید: شرکت T&T با ظرفیت بالای تولید توانسته در سال‌های اخیر بخش عمده‌ای از بازار کشورهای اروپای شرقی و آسیای میانه و خاورمیانه را به دست آورد. جدول زیر آمار تولید یراق‌آلات T&T را در سال گذشته میلادی نشان می‌دهد:

 2.000.000 ست در سال Tilt and Turn یراق دوحالته
 8.000.000 قطعه در سال Tilt opening & Sliding اسپانیولت یک حالته و کشویی
1.000.000 قطعه در سال Door Spagnollette اسپانیولت در
2.000.000 ست در سال Tilt and Slide یراق فولکس واگنی

شرکت دیاکو به عنوان نماینده رسمی این برند (T&T) سعی بر این دارد تا بتواند خدمات جامعی را در زمینه عرضه این محصول در ایران ارائه کند.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 83، شهریورماه 1393


ثبت نظر

ارسال