استقبال از محصولات دیاکوکیش در نمایشگاه مشهد

پنجره ایرانیان:نخستین حضور گروه صنعتی دیاکوکیش و عرضه جدیدترین محصولات متنوع این شرکت موفق در صنعت در و پنجره دوجداره و چندجداره در نمایشگاه صنعت در و پنجره مشهد با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان همراه شد.
  • پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 16:15

براساس خبر دریافتی پنجره ایرانیان، گروه صنعتی دیاکو کیش به عنوان یکی از توزیع‌کنندگان عمده پروفیل و یراق‌آلات و ملزومات ساخت در و پنجره های یو‌پی‌وی‌سی، بازدیدکنندگان از نمایشگاه امسال صنعت در و پنجره در مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی را با آخرین تکنولوژی‌های به کار رفته در سبد محصولات خود آشنا کرد. در روزهای برگزاری نمایشگاه امسال صنعت در و پنجره مشهد، غرفه دیاکوکیش به محلی برای تبادل نظر درباره آخرین تکنولوژی به کار رفته در یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیوم و همچنین ارزیابی کیفیت پروفیل یونی‌وین عرضه شده تبدیل شده بود که در نهایت بسیاری از تولیدکنندگان در و پنجره‌ با امضای تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری به جمع اعضای باشگاه دیاکوکیش پیوستند.
بر اساس اعلام این شرکت، در چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی در و پنجره شهر مشهد که از تاریخ 13 تا 18 مهرماه امسال برگزار شد، تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره و دیگر فعالان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تخصصی درب و پنجره ، ماشین آلات و صنایع وابسته می‌توانند از نزدیک با تازه‌ترین یراق‌آلات، ملزومات و ... عرضه شده توسط شرکت دیاکوکیش آشنا شدند که نشان از ارزیابی مثبت و توفیق این شرکت داشت.
گفتنی است دیاکوکیش افزون بر در اختیارداشتن نمایندگی رسمی یراق‌آلات شورینگ آلمان و محصولات سچیل ترکیه، اخیرا، یراق‌آلات در و پنجره تی‌اند‌تی را به سبد محصولات خود افزوده است و همواره تلاش دارد تا به نیازهای روزافزون فعالان صنعت در و پنجره ایران پاسخ دهد.
شما می‌توانید برای اطلاع از اخبار مرتبط با گروه صنعتی دیاکوکیش از غرفه آنلاین این شرکت در نمایشگاه آنلاین صنعت در و پنجره ایرانیان بازدید کنید.


ثبت نظر

ارسال