رونمایی از جدید‌ترین محصولات دیاکوکیش

شرکت دیاکوکیش یکی از خوشنام‌ترین و برندهای معتبر، جدیدترین محصولات خود و خدمات قابل ارائه به مشتریان را این ‌بار در نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره مشهد مقدس رونمایی می‌کند.
  • پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 18:6

براساس اعلام این شرکت، در چهارمین نمایشگاه‌ بین‌المللی در و پنجره شهر مشهد که از تاریخ 13 تا 17 مهرماه امسال برگزار خواهد شد، تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره  و دیگر فعالان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تخصصی درب و پنجره ، ماشین آلات و صنایع وابسته می‌توانند از نزدیک با تازه‌ترین یراق‌آلات، ملزومات و ... عرضه شده توسط شرکت دیاکوکیش آشنا شوند.

دیاکوکیش ضمن دعوت از تمامی دست‌اندرکاران، علاقه‌مندان و فعالان صنعت در و پنجره ایران جهت بازدید از غرفه این شرکت اعلام کرد که کارشناشان و مدیریت دیاکوکیش در روزهای برگزاری نمایشگاه برنامه‌های آینده خود را برای حضوری متفاوت‌تر و پررنگ‌تر از گذشته تشریح خواهند کرد.

یادآوری می‌شود گروه صنعتی دیاکوکیش برای فعالان صنعت در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی شناخته شده و از حیث پایبندی به تعهدات، زبانزد است. اگر می‌خواهید انواع یراق‌آلات شورینگ آلمان را بدون واسطه در اختیار داشته باشید، یا از معتبرترین یراق‌آلات ساخت ترکیه بهره‌مند شوید، دیاکوکیش یک انتخاب درست و دقیق خواهد بود.

گفتنی از دیاکوکیش افزون بر در اختیارداشتن نمایندگی رسمی یراق‌آلات شورینگ آلمان و محصولات سچیل ترکیه، اخیرا، یراق‌آلات در و پنجره تی‌اند‌تی را به سبد محصولات خود افزوده است و همواره تلاش دارد تا به نیازهای روزافزون فعالان صنعت در و پنجره ایران پاسخ دهد.

پیش از این هم گروه صنعتی دیاکوکیش یک گام بلند به سمت ارتقای کیفیت در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی برداشته و با عرضه منظم پروفیل‌های تولیدشده توسط یکی از برندهای شناخته‌شده کشور ترکیه با نام تجاری یونی‌وین، محصولی برای همه نسل‌ها و دوستدار محیط زیست به بازار ایران عرضه کرده است.

شما می‌توانید برای اطلاع از سبد محصولات، استانداردها و خدمات و همچنین اخبار مرتبط با گروه صنعتی دیاکوکیش اینجا کلیک کنید، اما فراموش نکنید که چهارمین نمایشگاه صنعت در و پنجره مشهد، دیاکوکیش متفاوت‌تر با سبدی متنوع‌تر و البته عرضه آخرین محصولات و یراق‌آلات ظاهر خواهد شد. منتظر باشید تا 13 مهر فرابرسد.


ثبت نظر

ارسال