تولید دکونیک در ایران آغاز شد

پنجره‌ایرانیان؛ با مشارکت دکونیک بلژیک تولید پروفیل‎های یو.پی.وی.سی این شرکت معظم اروپایی با برند وینسا در کشور آغاز شد.
  • سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 22:7

مهدی امانی مدیرعامل شرکت دیاکوکیش در گفتگوی خود با پنجره‌ایرانیان ضمن اعلام این خبر، افزود: شرکت دیاکوکیش با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و باهدف حمایت از تولید ملی تصمیم به راه‎اندازی یک واحد تولید پروفیل یو.پی.وی.سی در کشورمان گرفت. این شرکت که به مدت 7 سال به‌عنوان دفتر مجموعه دکونیک در ایران فعالیت داشت و یکی از باکیفیت‌ترین پروفیل‎های موجود در بازارهای جهان را با برندهای دکونیک و وینسا در ایران توزیع می‌کرد، توانست با جلب مشارکت شرکت دکونیک، ازاین‌پس این محصولات را با همان کیفیت و مطابق استانداردهای روز اروپا در داخل کشورمان تولید کند.

وی درباره شرکت دکونیک توضیح داد: شرکت دکونیک بلژیک دارای 18 کارخانه در 15 کشور جهان بوده و یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای جهانی در این عرصه به شمار می‎رود. شرکت دیاکوکیش پس از چندین سال همکاری با این مجموعه و پس از مذاکرات طولانی که با این شرکت انجام داد توانست این شرکت بزرگ را مجاب به سرمایه‎گذاری در ایران کرده و در این شرایط خطیر گامی در جهت جلوگیری از خروج ارز، حمایت از تولید ملی و نیز اشتغال‌زایی بردارد. ضمن اینکه امیدوار هستیم با تولید یک برند معتبر اروپایی برای نخستین بار در ایران، بتوانیم درزمینه ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و بالا رفتن تنوع درزمینه‌های گوناگون تاثیری مثبت بر بازار در و پنجره کشورمان گذاشته و تا حدی دین خود را به میهنمان ادا کنیم.

مدیرعامل شرکت دیاکوکیش در توضیح کیفیت محصولات تولیدی دکونیک در ایران گفت: ماشین‌آلات آلمانی این کارخانه به‎طور کامل زیر نظر کارشناسان دکونیک راه‎اندازی شده و روند تولید نیز زیر نظر ایشان انجام می‌شود. همچنین فرمولاسیون محصولات تولیدی در ایران نیز مطابق استانداردهای اروپایی است. ضمن اینکه مشتریانی که تاکنون از محصولات وارداتی دکونیک استفاده می‎کردند، از محصولات تولیدی ما استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و طبق اظهارنظر این عده هیچ تفاوتی میان محصولات وارداتی و تولید داخل وجود ندارد.

مهدی امانی در پایان اظهار داشت: در فاز اول این کارخانه 6 خط تولید راه‌اندازی شده و پروفیل‌های سری 60 و کشویی با برند وینسا در حال تولید می‌باشند و در آینده‌ای نزدیک تولید سری 70 و همچنین برند دکونیک نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، قرار است در شهریورماه این کارخانه با حضور مدیران ارشد دکونیک به‌طور رسمی افتتاح شده و برنامه‌های این شرکت در ایران رسما اعلام شود.

 


ثبت نظر

ارسال