آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به همت اتاق تعاون ایران و با شرکت بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز به کار کرد.
  • شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 20:45

به گزارش ایسنا، بهمن عبداللهی -رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با اشاره به حوزه پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه اظهار کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه به‌طور ویژه استفاده می‌شود و حلقه ارتباط بین بخش تحقیقات و صنعت ساختمان در این نمایشگاه ایجاد شده است.

وی این نمایشگاه را بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور اعلام کرد و گفت: اتاق تعاون ایران دو ماه قبل نیز نمایشگاه صنعت ساختمان ایران را در کشور الجزایر برگزار کرد.

رئیس اتاق تعاون از حضور بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی نظیر ایتالیا، فرانسه، ترکیه، چین و امارات در این نمایشگاه خبر داد.

عبداللهی گفت: در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات است.

به گفته وی در نمایشگاه، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازارهای داخلی و بین‌المللی رشد کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان روز جمعه 21 مردادماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور آغاز به کار کرد. مجری برگزاری نمایشگاه، اتاق تعاون ایران است و در آن بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردهای حوزه صنعت ساختمان را به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه که از روز ۲۱ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده تا ۲۴ مردادماه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال