فراخوان ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللى آلومینیوم ایران

پنجره‌ایرانیان؛ ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران اردیبهشت‌ماه 1399 با حضور متخصصان داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد.
  • یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 11:4

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران (IIAC2009) از 2 تا 3 اردیبهشت‌ماه 1399 به میزبانی مرکز تحقیقات آلومینیوم دانشگاه علم و صنعت ایران، با حضور استادان، متخصصان و کارشناسان برجسته و مطرح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

دکتر محمدتقی صالحی رئیس مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران و دبیر این کنفرانس با اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس دوروزه، محققان و کارشناسان دانشگاهی و صنعتی به بررسی آخرین وضعیت اقتصاد، سرمایه‌گذاری، مواد اولیه، انرژی و نیز تکنولوژی‌های تولید این فلز پرداخته و دستاوردها و نوآوری‌های علمی و فنی خود را در زمینه‌های مختلف این صنعت در قالب ارائه مقالات، برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، دوره‌های آموزشی و نشست‌های تکنولوژی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این کنفرانس بر پتانسیل‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه این صنعت توجه ویژه‌ای شده و بر لزوم توسعه بیش‌ازپیش در حوزه صنایع بالادستی و پایین‌دستی آن تاکید خواهد شد، تصریح کرد در این میان آشنایی با فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور و ترغیب سرمایه‌گذاران به‌منظور فعالیت در این صنعت از دیگر برنامه‌های کنفرانس است.

به گفته دبیر کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم در کنار برگزاری کنفرانس نمایشگاهی با حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که شرکت‌های حاضر در آن به ارائه محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تخصصی تاکنون با استقبال گسترده این شرکت‌ها مواجه شده و در آن حدود 60 شرکت حضور خواهند داشت.

دکتر صالحی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه موجود در کشور در زمینه توسعه این صنعت ازجمله منابع غنی انرژی صنایع غیر انرژی، نیروی کار تحصیل‌کرده و جوان، مصرف سرانه پایین‌تر از حد جهانی، موقعیت جغرافیایی استراتژیک کشور، رشد نسبتا سریع صنعتی کشور و ده‌ها فرصت موجود دیگر، این کنفرانس را با استقبال گسترده شرکت‌ها و کارشناسان خارجی مواجه گردانیده است.

وی یادآور شد: در این کنفرانس بیش از 90 شرکت‌کننده خارجی از کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین، ترکیه، هند، نروژ، دانمارک، اسپانیا، نیوزلند، استرالیا و لهستان در کنار بیش از 500 شرکت‌کننده داخلی و شرکت‌ها و موسسات و دانشگاه‌های داخلی حضور خواهند داشت.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه کنند.

 

 


ثبت نظر

ارسال