آغاز به کار پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران

پنجره‌ایرانیان؛ پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران (iiac2018) صبح روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۹۷ آغاز به کار کرد.
  • سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 13:27

پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم در روزهای ۴ و ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه این دوره، در فضایی بالغ‌بر ۳۰۰۰ مترمربع و با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار سالن نمایشگاهی برپا شده است.

در حاشیه پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران، دوره‌های آموزشی متعددی از طرف استادان برجسته بین‌المللی تدارک دیده شده است.

این رویداد به همت مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران وابسته به دانشگاه علم و صنعت ایران و همکاری ایمیدرو، هر دو سال یک‌بار با مشارکت گسترده صنعتگران و دانشگاهیان داخلی و خارجی برگزار می‌شود. حضور بزرگان صنعت آلومینیوم داخلی درزمینه‌های مختلف اعم از انواع شمش‌ها، ورق، سیم و کابل، پروفیل و صنایع پایین‌دستی آن‌ها، موجبات رونق بیش‌ازپیش نمایشگاه و کنفرانس را فراهم آورده است.

پنل‌های تخصصی کنفرانس نیز با محوریت مشکلات و معضلات بنیادین صنعت آلومینیوم تنظیم شده است که با حضور چهره‌های صنعتی و مدیریتی به این چالش‌ها پرداخته شده و بحث و تبادل‌نظر متخصصان و شرکت‌کنندگان می‌تواند به دستاوردهایی در راستای حل این مشکلات منتهی شود.

 


ثبت نظر

ارسال