تجلیل از آلومرول نوین در نهمین همایش کارآفرینان نمونه استان مرکزی

پنجره‌ایرانیان؛ در نهمین همایش تکریم کارفرمایان و کارآفرینان برتر استان مرکزی از مدیرعامل شرکت آلومرول نوین با اهدای لوح، تجلیل شد.
  • دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 11:51

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی، نهمین همایش تکریم کارفرمایان و کارآفرینان برتر با محوریت اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم از 7 نفر کارآفرین نمونه استان با حضور معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی، روسای اتاق تعاون، اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی، اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن و اعضای تشکل‌های کارفرمایی، کارگری استان در چهار سطح تقدیر شد.

در این همایش حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ضمن تقدیر از کارفرمایان عرصه کار و تولید اظهار داشت: کارفرمایان یکی از اصلی‌ترین شرکای اجتماعی سازمان هستند که بخش اعظمی از منابع سازمان را جهت ایفای تعهدات تامین می‌شود که با پرداخت 23 درصد حق بیمه یا به عبارتی سه‌چهارم کل مبلغ حق بیمه سهم بسزایی در تامین منابع سازمان دارند که جای تشکر و تقدیر دارد.

حسینی در پایان به تشریح مراحل انتخاب کارفرمای برتر طبق شاخص‌های اعلامی از سوی ستاد مرکز اشاره کرد و افزود: پس از تشکیل کمیته‌های ارزیابی در شعب تابعه، کارفرمایان برتر در چهار سطح به کمیته ارزیابی استانی معرفی شدند که کمیته استانی متشکل از نمایندگان مجامع کارفرمایی و مسئولین سازمان تامین اجتماعی نسبت به انتخاب هفت کارفرمای برتر در چهار سطح شامل کارگاه‌های اول از میان کارگاه‌های بالای 200 نفر کارگر، سطح دوم از میان کارگاه‌های بین 51 تا 200 نفر کارگر، سطح سوم از میان کارگاه‌های بین 6 تا 50 نفر کارگر و سطح چهارم از میان کارگاه‌های زیر 5 نفر کارگر اقدام کرد.

میرزاخانی، معاونت اقتصادی استانداری مرکزی در سخنانی از برگزاری این همایش در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توسط اداره کل تامین اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با توجه به ارتباط مستقیم سازمان تامین اجتماعی با عرصه تولید (کارگران و کارفرمایان) این سازمان بایست تسهیل گر امور باشد تا کارفرمایان بدون دغدغه بتواند در عرصه تولید و اشتغال فعالیت کنند.

در ادامه روسای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و کانون کارفرمایی استان مرکزی به بیان نظرات خود پرداختند.

در پایان این مراسم از مهندس محسن محمدی، مدیرعامل شرکت آلومرول نوین به‌عنوان کارفرمای نمونه سطح یک با اهدای لوح تجلیل شد.


ثبت نظر

ارسال