بازدید رئیس سندیـکای آلومینیوم از آلومـرول اراک

پنجره‌ایرانیان؛ مهندس گودرزی، رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران در سفری به استان مرکزی از شرکت‌ آلومرول نوین و خطوط تولید، دستاوردها و طرح‌های توسعه‌ای این شرکت‌ بازدید به عمل آورد.
  • دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 10:34

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آلومرول نوین، مهندس هوشنگ گودرزی روز چهارشنبه 2 آبان 97 با حضور در سایت بزرگ شرکت صنایع آلومرول نوین، از طرح توسعه این شرکت که در شهرک صنعتی خیرآباد ساخته‌شده بازدید کرد.

در جریان بازدید از این پروژه که با بهره‌برداری در فاز نهایی، بزرگ‌ترین شهرک تخصصی آلومینیوم کشور خواهد بود، آقای محسن محمدی مدیرعامل آلومرول نوین و نیز تعدادی از مدیران این شرکت از واحد‌های اکستروژن و ریخته‌گری شرکت او را همراهی نمودند و وی را در جریان تکنولوژی‌های به‌کاررفته در این واحدها، کیفیت و تنوع محصولات تولیدی، میزان تولید و نیز روند پیشرفت این پروژه قرار دادند.

این پروژه در زمینی به مساحت 36 هکتار در شهرک صنعتی خیرآباد اراک احداث می‌شود و تاکنون از سازه‌های تولیدی 2 بلوک از فاز اول ساخته و نصب ماشین‌آلات در آن‌ها انجام شده است که به‌مرورزمان به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. بلوک A در فاز اول مربوط به واحد ریخته‌گری و بلوک B واحد اکستروژن است. واحد ریخته‌گری شامل کوره‌های مدرن ذوب و نگهداری آلومینیوم به ظرفیت 30 و 50 تن و تجهیزات اتوماتیک ریخته‌گری بیلت و کوره‌های هموژن 40 تنی و سیستم‌های کاملا اتوماتیک برش و بسته‌بندی است که عملیات ریخته‌گری بیلت آلومینیوم انجام می‌گیرد.

رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران پس از بازدید از شرکت آلومرول نوین در جلسه‌ای مشترک با مدیرعامل و تنی چند از مدیران این شرکت حاضر شده و به تبادل‌نظر پرداختند، در این جلسه مهندس گودرزی ضمن اذعان به توانایی‌های درخشان شرکت صنایع آلومرول نوین در حوزه آلومینیوم کشور و ارج نهادن به زحمات مدیریت و پرسنل این شرکت به جهت تلاش برای اعتلا و شکوفایی هر چه بیشتر صنعت آلومینیوم کشور ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد شرکت آلومرول نوین که با توسعه فن‌آوری‌های روز صنعت آلومینیوم در این شرکت همراه بوده است همچنان ادامه یابد.

 


ثبت نظر

ارسال