مدیرعامل آلومینیوم جنوب: ظرف مدت سه ماه ظرفیت را دو برابر کردیم

پنجره‌ایرانیان؛ اعضای دبیرخانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مُهر با مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب دیدار کردند. در این دیدار عبدالرضا روحی دبیرخانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مُهر به همراه جمعه زمانی عضو هیئت اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مُهر و مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب حضور داشتند.
  • دوشنبه 13 دی 1400 ساعت 11:2

به گزارش دنیای اقتصاد، در ابتدای این نشست عبدالرضا روحی دبیرخانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مُهر گزارشی از وضعیت خانه کارگر، تسهیلات ارائه‌شده به جامعه کارگری، وضعیت دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر و... ارائه داد.

روحی به دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر نیز اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون تعداد ۴۰۰ نفر دانشجو در رشته‌های فنی و مرتبط با صنعت آلومینیوم در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. دبیرخانه کارگر با بیان این مطلب که خانه کارگر مامن کارگران و صدای آن‌هاست، خواستار استخدام و به‌کارگیری نیروهای بومی، تلاش برای ارتقای نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی، توجه به مسائل رفاهی و حقوقی پرسنل و... شد.

در ادامه این نشست مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب طی سخنانی با تقدیر و تشکر از مسئولان خانه کارگر در پیگیری مسائل و مشکلات قشر عزیز کارگری افزود: امروز بسیار خوشحال و مسرورم که قول و وعده‌هایی که سه ماه قبل در مراسم معارفه دادم در حال محقق شدن است.

وی به ظرفیت‌های جدید ایجادشده در سالکو اشاره کرد و افزود: آلومینیوم جنوب در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ افتتاح شده و طی این یک سال و اندی با نصف ظرفیت مشغول به فعالیت بوده است که ظرف این سه ماه این ظرفیت به دو برابر رسیده است.

زحمتکش با بیان مسائل و مشکلات خاص تولید و صنعت گفت: مشکلات تولید، تامین مواد اولیه، بازاریابی، بدهی‌های شرکت و جذب نیروی انسانی شجاعت و جسارت می‌خواهد. وی به جذب ده‌ها نفر از متقاضیان اشتغال اشاره کرد و گفت: باافتخار اعلام می‌کنم در طول این سه ماه بیش از ۳۰۰ نفر جذب سالکو شده‌اند که حتی یک نفر از آنان هم غیربومی و خارج از شهرستان‌های لامرد و مهر نبوده‌اند.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ارتقا و انتصاب نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی، توجه ویژه به مسائل رفاهی و حقوقی، پرداخت تسهیلات به پرسنل، پرداخت ۸۰ درصد از هزینه‌های بیمه تکمیلی پرسنل توسط سالکو که قبلا ۴۷ درصد بوده است و... را ازجمله اقدامات انجام‌شده در بخش رفاهی و حقوقی برشمرد و با اشاره به ضرورت بازتاب و انعکاس این اقدامات و موفقیت‌ها توسط خانه کارگر گفت: مسائل کارگری، رفاهی و حقوقی پرسنل از دغدغه‌های اصلی ما در شرکت آلومینیوم جنوب است.


ثبت نظر

ارسال