مهدی زحمتکش به سمت مدیرعامل آلومینیوم جنوب منصوب شد

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب طی مراسمی معارفه شد.
  • شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 12:0

به گزارش ایسکانیوز، در آیینی با حضور امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، سید ابوتراب فاضل رئیس هولدینگ توسعه صنایع و معادن غدیر و اعضای هیئت‌مدیره سالکو، مهدی زحمتکش به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم جنوب معارفه و جایگزین علی عبدالله‌نژاد شد.

در سوابق مدیریتی و تخصصی مدیرعامل جدید سالکو مواردی همچون «عضویت در هیئت‌مدیره و معاون بازرگانی شرکت آلومینیوم جنوب»، «معاون شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس»، «مشاور مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان» و «قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران در فولاد مبارکه اصفهان» وجود دارد.

گفتنی است زحمتکش به نحوه تأمین منابع مالی پروژه‌ها و مدیریت اجرایی اشراف داشته و دوره‌های مختلف مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک را گذرانده است. همچنین وی مسلط به فنون مذاکره و روابط بین شرکت‌ها است و تسلط کاملی بر امور تجارت و بازرگانی دارد.

لازم به ذکر است عملیات احداث مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در سال ۹۴ در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با هدف تأمین نیاز بازارهای داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی و با تأکید بر استفاده بهینه از منابع عظیم انرژی کشور آغاز شد. همچنین فاز نخست این مجموعه صنعتی به‌عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور در سال ۹۹ افتتاح شد.


ثبت نظر

ارسال