ثبت قرارداد کشتی‌گیران و مربیان تیم آلومینیوم حکمتی

پنجره‌ایرانیان؛ ثبت قرارداد کشتی‌گیران و مربیان تیم آلومینیوم حکمتی تبریز در حضور نماینده فدراسیون کشتی انجام شد.
  • شنبه 17 مهر 1400 ساعت 11:27

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، مجتمع آلومینیوم حکمتی در حضور نماینده فدراسیون کشتی و نماینده سازمان لیگ، ثبت قرارداد کشتی‌گیران و مربیانش را جهت شرکت در لیگ برتر کشتی کشور انجام داد.

لیگ کشتی آزاد و فرنگی از اواخر مهرماه آغاز می‌شود که تاکنون ۱۰۹ کشتی‌گیر با تیم‌های خود قرارداد بسته‌اند و تعدادی از تیم‌ها نیز در این هفته با کشتی‌گیران خود قرارداد خواهند بست. در کشتی آزاد تیم‌های مجتمع آلومینیوم حکمتی آذربایجان شرقی، فولادین ذوب آمل، ستارگان ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، خراسان جنوبی و جوانان البرز اقدام به بستن قرارداد با کشتی‌گیران خود کرده‌اند.

به گفته مسئولان سازمان لیگ تعدادی از تیم‌ها نیز برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی اعلام آمادگی کرده‌اند که هنوز نسبت به ثبت قرارداد با کشتی‌گیران خود اقدام نکرده‌اند. قرعه‌کشی این مسابقات نیز به‌احتمال فراوان هفته آینده انجام خواهد شد.

گفتنی است، مهندس مجید حکمتی، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم حکمتی و از خیرین ورزشی و قهرمان پیشکسوتان جهان به عضویت هیئت‌رئیسه هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی منصوب شده است. حکم انتصاب مهندس حکمتی آذرماه سال 1399 توسط دکتر علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به وی اعطا شد.


ثبت نظر

ارسال