مدیرعامل آلومینیوم حکمتی خبر داد:

رونمایی محصول جدید پروفیل گلخانه‌ای در نمایشگاه

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل مجموعه آلومینیوم حکمتی تبریز گفت: در نمایشگاه سال جاری محصول جدید پروفیل مربوط به ساخت گلخانه را رونمایی کردیم.
  • یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 13:1

به گزارش فلزات آنلاین، مجید حکمتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش قیمت حاملان انرژی بسیار شدید بود و بر قیمت‌گذاری ما اثرگذار بود اما تلاش بر آن بوده تا با شرایط موجود همراه باشیم. در زمینه تخصیص ارز چندان با مشکل همراه نبودیم و چندان گرفتار ارز دولتی نشدیم چون نیازی نداشتیم.

حکمتی با اشاره به شیوع کرونا نیز گفت: به‌هرحال این ویروس همه بخش‌ها را تحت تاثیر قرار داده است؛ اما در حوزه کاری ما چندان اثرگذار نبود و ما مشتریان خاص خود را داریم.

حکمتی اضافه کرد: با خرید زمینی 3 هکتاری به‌دنبال احداث واحد جدیدی هستیم که طرح توسعه را در آن انجام دهیم.

این فعال صنعت آلومینیوم تصریح کرد: در نمایشگاه سال جاری محصول جدید پروفیل مربوط به ساخت گلخانه را رونمایی کرده‌ایم. البته محصولات جدید دیگری نیز در دست تولید است که به‌زودی رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: در نمایشگاه امسال شاهد حضور مشتریان تخصصی بودیم و می‌توان گفت نمایشگاه خوبی برگزار شد. هرچند ویروس کرونا میزان بازدید را کاهش داده بود.

حکمتی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، گفت: انتظار ما از دولت جدید آن است که به شعار‌ها و وعده‌ها عمل شود. درواقع شرایط باید به صورتی باشد که تولیدکننده دغدغه‌ای برای تولید نداشته باشد.

این فعال صنعتی اظهار کرد: برای توسعه صنعت بهتر است مشوق‌های مالیاتی و بیمه‌ای برای تولیدکننده در نظر گرفته شود. دوای درد اقتصاد رونق تولید است.


ثبت نظر

ارسال