بازدید فرماندار تبریز و هیات همراه از مجموعه آلومینیوم حکمتی

پنجره‌ایرانیان، فرماندار تبریز و هیات همراه از مجموعه تولیدی صنعتی آلومینیوم حکمتی تبریز دیدن کردند.
  • چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 11:22

دکتر مهدوی، فرماندار تبریز و مهندس افشانی، مدیر جهاد کشاورزی تبریز به همراه جمعی از مدیران استان آذربایجان شرقی از مجتمع آلومینیوم حکمتی، تولیدکننده برند برتر پروفیل آلومینیومی سیلبر دیدن کرده و در جریان آخرین اخبار و تحولات این مجموعه قرار گرفتند.

مجتمع آلومینیوم حکمتی در سال ۱۳۶۴ با همت، پشتکار و تلاش بی‌وقفه آقای اکبر حکمتی از صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز تاسیس شده است. با احداث و راه‌اندازی فاز دوم این مجتمع در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و با در اختیار گرفتن ۱۲۰۰۰ مترمربع فضای ایجادشده مشتمل بر ۶ سالن بزرگ تولیدی و نیز بهره‌گیری از وجود مدیران، مهندسین، کارشناسان و نیروی انسانی فنی و کارآمد، این مجتمع کامل‌ترین کارخانه تولیدکننده بیلت، پروفیل، دروپنجره و سازه‌های صنعتی و ساختمانی در شمال غرب کشور است.

هم‌اکنون مجتمع آلومینیوم حکمتی با برخورداری از واحدهای طراحی، قالب‌سازی و تولید پروفیل با استفاده از ۲ دستگاه پرس اکستروژن با ظرفیت‌های ۱۸۰۰ تن و یک پرس اکستروژن ۲۲۰۰ تنی، دستگاه پولیش و براق‌سازی سطوح آلومینیومی و براشینگ و دو خط رنگ پودر کوتینگ الکترواستاتیک، واحد آبکاری، آنادایزینگ، خط پوشش رنگ‌های دکورال طرح چوب و سنگ و واحد ساخت و مونتاژ انواع دروپنجره‌های اختصاصی و سایر سیستم‌های روز دنیا و سیستم ترمال‌بریک طرح اروپایی با استفاده از تکنولوژی روز اروپا نقش مهم و سهم قابل‌توجهی از بازار مصرف در خصوص تامین بیلت و پروفیل و دروپنجره در پروژه‌های بزرگ و کوچک در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

مجتمع آلومینیوم حکمتی همچنین با ادامه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و بی‌وقفه در سال ۱۳۹۷، موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی Iso 9001-2015 و استاندارد CE اروپا شده است.


ثبت نظر

ارسال