گروه تبلیغاتی برندینه آماده همکاری با فعالان صنعت دروپنجره

پنجره‌ایرانیان؛ گروه تبلیغاتی برندینه با مدیریت امیر طیار آماده همکاری با کلیه فعالان صنعت دروپنجره یوپی‌وی‌سی کشور در امر تبلیغات و برندسازی است.
  • چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 13:29

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، گروه تبلیغاتی برندینه به مدیریت امیر طیار با بیش از 22 سال تجربه در صنعت تبلیغات و برندسازی با رویکردی نو در زمینه خلق تبلیغات تجاری و به‌کارگیری تیم باتجربه و متخصص در این حوزه با استفاده از ابزار و امکانات روزآمد و فناوری‌های نوین، ایده‌های جدید را به مشتریان ارائه می‌دهد.

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت یوپی‌وی‌سی کشور و همکاری با برندهای مختلفی همچون دکتروین، فیرات پن و سالاماندر و... ضمن حفظ روند نوآفرینی و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی همواره کوشیده است بهترین و به‌روزترین ایده‌های خلاق و مدرن تبلیغاتی را به مجموعه‌های تولیدی و فعالان این صنعت ارائه دهد.

مجموعه برندینه آمادگی خود را برای عقد قرارداد با شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فعالان صنعت دروپنجره و همکاری در زمینه برندسازی و تبلیغات انواع محصولات صنعت دروپنجره یوپی‌وی‌سی اعلام می‌دارد. امیدواریم در سایه این همفکری و همراهی دوجانبه، شاهد رشد و موفقیت روزافزون تمامی مجموعه‌های فعال در صنعت دروپنجره کشور باشیم.


ثبت نظر

ارسال