پنجمین نمایشگاه و همایش ساختمان پایدار برگزار می‌شود

پنجره‌ایرانیان؛ پنجمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
  • شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 10:20

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از دبیرخانه همایش، پنجمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با مشارکت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما)، از ‌۲۳ تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

انجام سخنرانی‏های کلیدی و تخصصی،‌ برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه جانبی و برگزاری مسابقه ساختمان سبز در قالب این دوره از همایش صورت خواهد گرفت.

انبوه‌سازان، شرکت‌های ساختمانی، سازندگان شخصی، شهرک‌سازان، برج‌سازان،‌ شرکت‌های مهندسان مشاور، معماران و شرکت‌های طراح، پروژه‌های دارای پروانه و در حال ساخت استان تهران و کل کشور، تعاونی‌های مسکن بخش دولتی و خصوصی، اعضای منتخب سازمان‌های نظام‌مهندسی استان‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، بورس و بیمه،‌ مشاوران برتر املاک و مستغلات کل کشور، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذی‌ربط و شهرداری 22 منطقه تهران و کل کشور مخاطبین و بازدیدکنندگان پنجمین نمایشگاه و همایش «ساختمان پایدار» خواهند بود.

رونمایی از سیستم رتبه‌بندی «سرو سبز ایران»،‌ معرفی و تحلیل ساختمان‌های پایدار اجراشده در ایران،‌ ملاحظات طراحی و اجرایی در تولید ساختمان‌های پایدار، مدیریت پسماند ساختمانی در مراحل ساخت، تخریب و بهره‌برداری،‌ بررسی مصالح و تکنولوژی‌های ساختمانی و جایگاه آن در معماری پایدار، راهکارها و مشوق‌های شهرداری‏‌ها و ارگان‏‌های ذینفع برای اجرای ساختمان‏های پایدار و بررسی کیفی محیط داخل شامل: کیفیت هوای داخل، تهویه مطبوع و آسایش صوتی، بصری و حرارتی، محورهای پنجمین نمایشگاه و همایش ساختمان پایدار خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://event.samair.ir/en5 مراجعه کنند.

 


ثبت نظر

ارسال