رشد 9 درصدی درآمد شرکت نورد آلومینیوم

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت نورد آلومینیوم با نماد بورسی فنوال در اولین ماه فصل تابستان 1399، در میزان تولید و فروش محصولات خود افت اندکی را نسبت به خردادماه سال جاری به ثبت رسانده است، اما افزایش قیمت آلومینیوم به کمک این شرکت آمده و موجب افزایش درآمد 0.9 درصدی فنوال در تیرماه 1399 شده است.
  • شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 12:46

به گزارش فلزات آنلاین، عملکرد شرکت نورد آلومینیوم در تیرماه 1399 نشان از آن دارد که این شرکت در ماه ذکر شده همچون سه ماه گذشته کامپوزیت تولید نکرده و هیچ فروشی در این زمینه نداشته است.

شرکت نورد آلومینیوم بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده ورق و کویل آلومینیومی در کشور است که بیشترین سهم را در تامین مواد اولیه کارخانه‌های پایین‌دستی محصولات تخت آلومینیوم دارد. بررسی فعالیت شرکت نورد آلومینیوم در تیرماه 1399 نشان می‌دهد که این شرکت مسیر نسبتا خوبی را پیش‌رو دارد؛ به‌گونه‌ای که در این ماه، فنوال فعالیت تولیدی و فروش خود را در حالت ثبات حفظ کرده و درآمد حاصل از فروش محصولات به چندین برابر میزان خردادماه رسیده است.

شرکت نورد آلومینیوم در حوزه‌هایی همچون ورق کامپوزیت، ورق آلومینیومی، کلد، کویل و تسمه فعال است و همچنین محصولات دیگری را نیز تولید و صادر می‌کند البته سهم عمده‌ای از سبد تولیدی این شرکت مربوط به ورق است و در تیرماه، میزان تولید این نوع محصول 694 تن گزارش شد که نسبت به میزان تولید این محصول در خردادماه رشد 26.5 درصدی داشته است.

مجموع تولیدات شرکت نورد آلومینیوم در خردادماه 1399 به میزان یک هزار و 537 تن بود که با کاهش 11.5 درصدی در تیرماه سال جاری به یک هزار و 360 تن رسیده است. همچنین نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته نیز رشد 6.2 درصدی را در این زمینه مشاهده می‌کنیم.


ثبت نظر

ارسال