با اعلام مدیرفروش شرکت «بهین سامان»:

نسخه کامپیوتری نرم افزار iwindoor جهانی شد

پنجره ایرانیان: نسخه کامپیوتری نرم‌افزار iwindoor به کشورهای ترکیه، لبنان، هلند، عمان، آذربایجان، مصر، قطر و شیلی رسید.
  • دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 12:6

مریم همتی مدیرفروش شرکت بهین سامان با اعلام این خبر، افزود: پس از اینکه نرم‌افزار mobile iwindoor  به دلیل تعداد دانلود بسیار بالا در بیش از 155 کشور جهان و فتح هر 5 قاره در بازه زمانی کوتاه و همچنین کسب امتیاز  بالا از سوی مخاطبان خود، در لیست نرم‌افزارهای برتر این صنعت قرار گرفت و به یک نرم‌افزار بین المللی تبدیل شد، کاربران نرم‌افزار mobile iwindoor در سطح جهان به 10000 نفر رسید.

وی در مورد کشورهایی که مبادرت به استفاده از این نرم‌افزار کرده اند، گفت: نسخه کامپیوتری نرم‌افزارiwindoor (نسخه کامل فروش و تولید پنجره‌های یو.پی.وی.سی وآلومینیوم ) به کشورهای ترکیه، لبنان، هلند، عمان، آذربایجان، مصر، قطر و شیلی صادر شده و مورد استقبال صنعتگران آن کشورها نیز قرار گرفته است.

همتی با تاکید بر توانایی های نرم‌افزاری این دو نسخه، توضیح داد: قابلیت اتصال نسخهmobile iwindoor  به نسخه کامل کامپیوتری iwindoor و ارسال پروژه های طراحی شده در نزد مشتری با فرمت قابل دریافت نسخه کامپیوتری (تولید و فروش) iwindoor، علاوه بر کاهش خطای کاربری، سرعت را هم بالابرده و جایگزین مناسبی برای کاغذ و قلم در محل پروژه شده است.

وی در پایان با اشاره به تلاش شرکت بهین سامان برای ارتقاء سطح تعاملات بین‌المللی و توجه ویژه به تحقیق و توسعه، گفت: در حال حاضر تیم فنی شرکت بهین سامان در تعاملاتی که با شرکت‌های کاربر نرم‌افزار داخل و خارج ایران دارد، به تحقیق در مورد صنعت در و پنجره در کشورهای مختلف پرداخته و سعی بر ایجاد امکاناتی دارد که با گذشت زمان به ایران وارد شده و در نرم‌افزار کنونی قابل اجرا نیست.


نظرات

سید معین حسینی

سلام ی نرم افزار جامعه ساخت درب وپنجرهupvc میخواستم واسه تمام پروفیل ها اگه میشه تماس بگیرین چون همش انلاین نیستم09370236392

ثبت نظر

ارسال