مدیرعامل بهین سامان: نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر با همکاران و مشتریان است

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت بهین سامان هوشمند نگار که در زمینه تولید و عرضه‌ نرم‌افزار طراحی و محاسبات دروپنجره و شیشه با برند iwindoor2.0 فعالیت می‌کند، هشتمین دوره حضور در نمایشگاه دروپنجره تهران را تجربه می‌کند.
  • سه شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 0:18

خانم همتی مدیرعامل بهین سامان در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان درباره نحوه برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه امسال در مقایسه با نمایشگاه سال قبل با توجه به وجود مشکل کرونا در این دو نمایشگاه، در شرایط بهتری برگزار شد اما با دوره‌های قبل‌تر یعنی نمایشگاه‌های سال 98 و قبل از آن اصلا قابل‌مقایسه نیست و میزان حضور بازدیدکنندگان خیلی افت کرده است.

همتی ضمن انتقاد به نحوه مدیریت و اجرای نمایشگاه خاطرنشان کرد: یک مقدار از بحث عدم استقبال از نمایشگاه به موضوعاتی مثل کرونا و رکود برمی‌گردد اما یک بخش دیگر آن که مربوط به نحوه ثبت‌نام و جانمایی غرفه‌ها و میزان هزینه‌های نمایشگاهی است که شرکت برگزارکننده نمایشگاه دریافت می‌کند؛ درواقع این امر نیز در میزان استقبال مشارکت‌کنندگان بی تاثیر نیست و اگر این روال همچنان ادامه داشته باشد مطمئنا شرکت‌های کمتری در سال‌های آتی در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و این مسئله در نحوه تصمیم‌گیری ما هم تاثیر خواهد داشت. میزان تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمایشگاه در حد صفر بود و هیچ نوع تبلیغی صورت نگرفته است. اکثر بازدیدکنندگان هم کسانی هستند که به دلیل ارتباط با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از زمان برگزاری نمایشگاه مطلع شده و حضور پیدا کرده‌اند! به همین دلیل میزان استقبال از نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده است.

وی افزود: باوجود این‌که هزینه‌های نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل چند برابر شده بود اما همان چند عدد بیلبورد و تراکت تبلیغاتی که در اتوبان‌ها و نقاط مختلف شهر نصب می‌کردند هم دیگر وجود نداشت و بسیاری از مراجعه‌کنندگان ما می‌گفتند اگر به ما پیامک نمی‌دادید اصلا از زمان برگزاری نمایشگاه اطلاع پیدا نمی‌کردیم.

همتی به اهمیت برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: چون مجموعه ما به‌صورت مستقیم با مصرف‌کننده نهایی در ارتباط نیست و محصول ما به دست مونتاژکارها می‌رسد این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا با این افراد ارتباط رودررو پیدا کرده و از جوانب مختلف کارمان اطلاع کسب کنیم.

مدیرعامل بهین سامان پیرامون برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه بیان کرد: مجموعه بهین سامان به‌صورت مداوم در حال آپدیت و به‌روزرسانی نرم‌افزارهای تخصصی خود است و این کار را به‌عنوان برنامه توسعه‌ای در نظر نمی‌گیرد اما به‌صورت جدی‌تر در حال رصد بازار هستیم تا با بررسی نیازهای مصرف‌کننده و بازار نسبت به ارائه محصول جدید اقدام کنیم.


ثبت نظر

ارسال