جشنواره خرید مستروین تا 7 اسفند ادامه دارد

پنجره ایرانیان؛ جشنواره زمستانی فروش ویژه نرم افزار طراحی در و پنجره (مستر وین) از تاریخ 23 بهمن آغاز شده و تا  7 اسفندماه 1402 ادامه خواهد داشت.
  • چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 14:13

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری داده پویشگر، این شرکت به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان، تولیدکننده نرم‌افزارهای تخصصی صنعت در، پنجره و شیشه‌های چند جداره در ایران، جشنواره زمستانی فروش ویژه نرم افزار طراحی در و پنجره اقدام کرده است. این جشنواره از تاریخ 23 بهمن آغاز شده و تا 7 اسفندماه 1402 ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش؛ در این جشنواره ضمن ارائه طرح به‌روزرسانی نرم‌افزار مستروین کلاسیک به مستروین پلاس جامع، کلیه نسخه‌های این نرم‌افزار نیز بروز رسانی می‌شود. در این طرح می‌توانید ضمن بهره‌برداری از امکان پرداخت شرایطی، 10 الی 30 درصد تخفیف ویژه فروش نیز برخوردار شوید.

لازم به ذکر است که بهای پرداخت‌شده بابت نرم‌افزار قدیمی در نظر گرفته‌شده و تنها مابه‌التفاوت نسخه جدید نرم‌افزار مطالبه می‌‌شود.

علاوه بر آن علاقه‌مندان به نسخه کارگاهی نرم‌افزار مستروین پلاس تنها با پرداخت 922 هزار تومان به‌صورت شرایطی می‌توانند نسبت به خرید این محصول اقدام کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس شرکت فناوری داده پویشگر به آدرس www.fdpco.ir مراجعه نمایید و از طرح‌های جشنواره زمستانی مطلع شوید.

 


ثبت نظر

ارسال