بازدید انجمن در و پنجره و نمای ایران از گروه صنعتی پنجره آسا

پنجره ایرانیان: اعضای هیئت مدیره انجمن در، پنجره و نمای ایران و دبیر سندیکای آلومینیوم ایران، در تاریخ 16 خرداد 1395 از گروه صنعتی پنجره آسا دیدن کردند.
  • چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 9:38

بنا بر اخباری که از سوی گروه صنعتی پنجره آسا در اختیار تحریریه پنجره ایرانیان قرار گرفت، این شرکت در تاریخ 16 خردادماه میزبان اعضای هیئت مدیره انجمن در، پنجره و نمای ایران و دبیر سندیکای آلومینیوم ایران بود. این بازدید به منظور آشنایی با رویکردها و برنامه‏ های گروه صنعتی پنجره آسا و همچنین جهت تقدیر و تشکر از مشارکت‏ کنندگان برند برتر کشور و صاحب نظران و فعالان و اندیشمندان این صنف و صنایع وابسته انجام پذیرفته بود.

طی این دیدار، اعضای هیئت مدیره انجمن ضمن تبادل نظر با مدیریت گروه صنعتی پنجره آسا، راهکارهایی جهت بهبود و توانمندسازی انجمن و مسیرهای حمایتی از تولید ملی را مورد بررسی قرار دادند. در ادامه کارشناسان صنف در و پنجره و نما در بازدید از کارخانه تولیدی آسا با روش‏ ها و امکانات فنی و تخصصی این مجموعه آشنا شدند .

در بخش دیگری از این مراسم، اعضای هیئت مدیره انجمن، ضمن تجلیل از تولیدکنندگان ملی، به پاس همکاری پر ثمر آقای مهندس کسائی‏فر مدیر عامل گروه صنعتی پنجره‏ آسا، در تدوین شاخصه‏ های ارزیابی برند برتر و تلاش در جهت ارتقاء جایگاه صنعت در، پنجره و نمای آلومینیوم، لوح تقدیری به ایشان تقدیم کردند.

مدیر انجمن در، پنجره و نمای ایران طی این بازدید، گروه صنعتی پنجره آسا را گروهی پرتلاش و خلاق دانست و ابراز امیدواری کرد تا از تجربیات و نظرات این عزیزان جهت برنامه ‏های راهبردی آتی و کارگروهای تخصصی انجمن استفاده گردد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال