حضور ۶۸۰ شرکت داخلی و خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

پنجره ایرانیان؛ دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از گردهمایی ۶۸۰ شرکت داخلی و خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خبر داد.
  • شنبه 15 تیر 1398 ساعت 15:59

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران؛ علی مطیع جهانی، معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران و دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی امسال در قالب ۵۲ هزار مترمربع به‌صورت تخصصی در ۲۴ گروه کالایی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور خواهند داشت.

مطیع جهانی با تاکید بر هدف‌گذاری برای ارائه خدمات بیشتر به مشارکت‌کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اذعان کرد: خدمات متنوع و تخصصی در این دوره نمایشگاه برای مشارکت‌کنندگان و فعالان این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به تکثر شرکت‌ها و تجمیع صنایع تخصصی، سالن‌های تخصصی به گروه کالایی مشخص اختصاص یافته است و بازدیدکنندگان به‌راحتی می‌توانند با توجه به بخش موردنظر سالن‌ها را بازدید کنند.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه نظرسنجی به‌صورت آنلاین در سایت نمایشگاه صورت خواهد گرفت و با توجه به پتانسیل در نظر گرفته شده، نقطه نظرات بررسی و پاسخ داده می‌شود.

وی به اختصاص ارائه خدماتت بی‌توبی تجاری به‌صورت الکترونیکی در سایت نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: عموم فعالان اقتصادی می‌توانند از هم‌اکنون به سایت امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، مراجعه کرده و جلسات خود را با سایر فعالان اقتصادی هماهنگ کنند.

 به گفته دبیر اجرایی نمایشگاه نوزدهم، ربات تلگرام بازدیدکنندگان از دیگر خدمات ارائه‌شده در این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان می‌توانند با عضویت در کانال تلگرامی نمایشگاه اتاق تعاون، محل غرفه و شرکت موردنظر خود را مسیریابی کنند.

مطیع جهانی با بیان اینکه ایجاد نمایشگاه مجازی در سایت نمایشگاهی اتاق تعاون از دیگر خدمت ارائه‌شده در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان است، گفت: برای نخستین بار نمایشگاه مجازی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بر روی سایت تخصصی امور نمایشگاهی اتاق تعاون قرار گرفته است که دو هدف را دنبال می‌کند، در گام اول این نمایشگاه فرصتی است برای آن گروه از شرکت‌کنندگان که بتوانند محصولات و دستاورد‌های شرکت متبوع خود را در سایت بارگذاری کرده و آن را ارائه کنند و در گام دوم نیز برای آن دسته از فعالانی که فرصت حضور در نمایشگاه نوزدهم را نداشته‌اند، می‌توانند به‌صورت مجازی خدمات و محصولات را در سایت بارگذاری کرده و از امکان ارائه آن به سایر فعالان حوزه بهره ببرند.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران همچنین به امکان دعوت مدعوین مشارکت‌کنندگان از طریق دعوت‌نامه دیجیتال اشاره و افزود: برای سهولت در دعوت بازدیدکنندگان، این خدمت برای مشارکت‌کنندگان آماده شده است که مشارکت‌کنندگان می‌توانند از این طریق مدعوین خود را با نام شرکت خود و امضای دیجیتال برای حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه موردنظر دعوت کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر مدیریت الگوی مصرف و ارائه خدمات بیشتر به مشارکت‌کنندگان به‌عنوان همراهان و فعالان حوزه صنعت ساختمان، تصریح کرد: باهدف بالا بردن کیفیت برگزاری و ارتقای جایگاه صنعت ساختمانی کشور در کلاس بین‌المللی همچنین رضایت عموم مشارکت‌کنندگان اعم از داخلی و خارجی برنامه‌ریزی‌های متنوعی صورت گرفته و تلاش شده است در فرصت چهارروزه نمایشگاه، بستر و زمینه مناسبی برای ارائه دستاورد‌ها و خدمات فعالان حوزه صنعت کشور فراهم شود.

وی گفت: صنعت ساختمان، به‌عنوان صنعت پیشران در اقتصاد قرار دارد و بیش از ۶۰ درصد صنایع به آن وابسته است.


ثبت نظر

ارسال