سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری شرکت راه ابریشم دریایی اقدام می‌کند؛

اعزام هیات تجاری بازاریابی به نمایشگاه ساختمان عمان

پنجره‌ایرانیان؛ سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری شرکت راه ابریشم دریایی، هیات تجاری و بازاریابی به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان عمان در اسفندماه 96 اعزام می‌کند.
  • چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 7:6

در جهت توسعه صادرات غیرنفتی و گسترش روابط تجاری با سایر کشورها به‌ویژه کشورهای بازار هدف، سازمان توسعه تجارت ایران در نظر دارد با همکاری شرکت راه ابریشم دریایی نسبت به اعزام هیات تجاری و بازاریابی صنعت ساختمان در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ اسفندماه سال جاری هم‌زمان با نمایشگاه صنعت ساختمان عمان (Interior & Buildex 12-14 March) اقدام کند.

کشور عمان به‌عنوان یک کشور استراتژیک در سطح منطقه و دروازه‌ای جهت تعاملات جهانی و بین‌المللی به‌ویژه به کشورهای شمال آفریقا برای ایران است. سطح روابط بسیار نزدیک سیاسی میان دو کشور و سیاست‌های توسعه‌ای درزمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری نیز در دستور کار هر دو کشور قرار دارد. در سال‌های اخیر روابط تجاری دو کشور از رشد بالایی برخوردار بوده و کشور عمان بعد از امارات متحده عربی، دومین شریک تجاری جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود. روابط تجاری رو به توسعه دو کشور و تاکید مقامات عالیه دو کشور بر این مهم، ضرورت گسترش روابط تجاری را عیان می‌سازد. در این مسیر با توجه به توان بالای ایران درزمینه صنایع مرتبط با صنعت ساختمان، معرفی و صادرات این صنایع به کشورهای هدف درحال‌توسعه را ضرورت می‌بخشد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هیات اعزامی به اینجا مراجعه و یا با دبیرخانه هیات تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال