نمایشگاه بین‌المللی انرژی خورشیدی ایران برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی خورشیدی و صنایع وابسته ایران آذرماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
  • دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 1:39

این نمایشگاه که بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی و صنعت کشور محسوب می‌شود، با تمرکز بر موضوعات سیاستی و کاربردی بخش انرژی خورشیدی چهارمین دوره خود را در تاریخ 2 الی 5 آذرماه 1396 با حضور استادان و صاحب‌نظران برجسته بین‌المللی و داخلی برگزار کرد.

پس از سه دوره برگزاری کنفرانس بین‌المللی انرژی خورشیدی در محل دانشگاه تهران و در کنار آن ارائه دستاوردهای پژوهشی و صنعتی که با استقبال نسبی شرکت‌های داخلی روبرو شد، به پیشنهاد دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه مقرر شد در جهت ارتقای سطح عرضه دستاوردها و یافته‌های صنعتی و پژوهشی، بخش نمایشگاهی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. با توجه به اهمیت موضوع و تجربیات قبلی انتظار می‌رفت این نمایشگاه گرچه برای اولین بار در این محل برگزار می‌شد، از استقبال خوبی برخوردار باشد که با توجه به هم‌زمانی نمایشگاه با دو نمایشگاه لوازم‌خانگی و آرد و نان استقبال خوبی از نمایشگاه به عمل آمد.

گفتنی است، هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با انرژی خورشیدی و استفاده از آن در جامعه است. موضوع اصلی این نمایشگاه انرژی خورشیدی است که تجربه نمایشگاه‌های دیگر در این زمینه نشان از استقبال خوب جامعه ازاین‌دست نمایشگاه‌ها دارد.

 


ثبت نظر

ارسال