نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» برگزار شد

پنجره ایرانیان؛ نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» با مشارکت ۲۱۰ شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
  • یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 16:7

این نمایشگاه که از 27 تا 30 تیرماه 1398 به مدت چهار روز پذیرای علاقه‌مندان بود، باهدف ارائه نیازمندی‌های صنایع این کشور در گروه‌های هدف که در حال حاضر از طریق واردات تامین می‌شده، داخلی سازی و رونق تولید برگزار شد.

آنچه این نمایشگاه را از دیگر نمایشگاه‌ها متمایز ‌کرد عرضه دستاوردها به‌جای نمایش آنها بود. ۲۱۰ شرکت بزرگ و فرادستی در حوزه‌های خودرو و قطعات، لوازم‌خانگی و ساختمان، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی، مخابرات، صنایع دریایی و نفت، گاز و پتروشیمی در فضای نزدیک به ۱۱ هزار مترمربع، کمبودها و نیازهایشان را به نمایش گذاشته و از صنعتگران، دانشگاهیان، کارگاه‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها دعوت کردند تا برای رفع این نیازها پیشگام شوند.

مجری این نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بود و علاوه بر آن وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های حمایتی جزو همکاران برگزاری این نمایشگاه بودند. ۹ انجمن تخصصی صنایع و چهار صندوق حمایتی باهدف ارائه تسهیلات به فعالان حوزه نهضت ساخت داخل در این نمایشگاه حضور داشتند.

 


ثبت نظر

ارسال